lørdag den 14. maj 2011

Jeg er flyttet......

ikke permenent ud i campingvognen ...... ikke til en ny blog ....ikke hjemmefra....
men ind.....      i et telt....  :o)
Eller skal vi kalde det en meget stor og tung (650g) 
men dejlig PONCHO         (du gættede HELT rigtigt Karina :o)  )


Jeg har nærmest boet i den siden den blev færdig  
torsdag morgen  .......

Det er resterne fra først    sweateren og efterfølgende  hjerte"festen" (vesten) - 
 har kun købt et nøgle blå og et nøgle sort......  :o)

Synes selv den er genial fundet på....(startede som opskriften HER ) men I kender mig vel efterhånden ...såååå opskrift ....hmmmm .... bliver sjældent fulgt.....





heeelt almindelig poncho ....( se venligst bort fra at jeg har byttet om på de rosa striber for og bag :( ..... opdagede det først bagefter  og det er jo en reste-ting  :) )




eller næsten ..... :o)
 med hul til armene - hvis jeg synes.......♥


                                ♥♥♥♥♥♥♥

24 kommentarer:

  1. Ponchoen er vidunderlig!♥ Farverne spiller godt sammen, og du ser skøn ud med den. Fedt med detaljen til armene, det kan jeg godt lide..

    Jeg har også haft kig på den opskrift og har faktisk gemt den til senere brug :-)

    Hav en dejlig lørdag.

    KH♥

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig flot og nogle skønne farver de har valgt

    SvarSlet
  3. Hej Marianne
    Rigtig flot... Tipi, telt...
    God lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Den er bare rigtig lækker.
    Lige en, som man kan bo i

    SvarSlet
  5. Lækker lækker! og smart detalje med knapperne :0)

    SvarSlet
  6. Den er vel nok dejlig, Marianne - skøn detalje med knapperne og åbningerne til armene!
    Klem og ha' en go' lørdag :-)

    SvarSlet
  7. Den er rigtig flot. Og hvor er det smart med de knapper så armene kan komme fri.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Super smart poncho, og genialt med de knapper, måske jeg også skulle strikke en poncho, mon man så mærker så meget at den kradser??

    Dejligt du kan komme til blogtræf!!

    Knus Marlene

    SvarSlet
  9. Skøn sag!

    Dejligt når resterne går til noget brugbart i stedet for at hobe sig op i strikkekurven (kurvene:-)))

    god weekend
    knus

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare lækker! Kan godt forstå at du er flyttet ind i den. Genialt med ærmehuller!

    SvarSlet
  11. Dejlig sag du der har fået strikket sammen, det er da bare et tusch at den ikke er helt ens og siger du ikke noget til nogten tror de da at den skal være sådan :-)
    Knus og kram

    SvarSlet
  12. Hvor er den smuk, jeg elsker ponchoer (og har selv en del).

    SvarSlet
  13. Der må være en helt speciel luft i det sydfynske, hvor får du ellers alle de gode ideer fra, den er godt nok flot.

    som jeg har forsøgt at skrive til dig flere gange de sidste par dage, hvis du ka komme med over til Elsemarie, vil jeg gerne hente dig ved bus eller tog.

    mange knus fra Jo

    SvarSlet
  14. Her kommer lige et ekko, Den er bare smuk og sikke dejlige farver. Genialt med ærmegab, så den kan bruges som en Busseronne.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  15. Den er blevet rigtig lækker. Kan godt forstå du er glad for den.

    SvarSlet
  16. Hvor er den lækker og smart med huller til armene (så føler man sig ikke så fastlåst).
    Den er rigtig god til de sene sommeraftner på terassen..
    KH Hanne

    SvarSlet
  17. Super lækker sag - fed detaje med hul til armene ;0)

    SvarSlet
  18. Hvor er den smart, fede striber, og god ide med hul til armene.
    God søndag.

    SvarSlet
  19. Det var da et dejligt "sted" at flytte hen. Det med huller til armene var dog en fantastisk idé.

    SvarSlet
  20. hej alle skønne :) tak for dejlige kommentarer ♥

    Karina : rødmer helt tusind tak for kompliment... Du kan roligt gå i gang den er hrtig og nem ...Andes fra Drops og pind 8 :)

    Connie : Tak det er jo "bare" rester + lidt

    Rikke : tak jeg bor her stadig ... altså i tipien....

    Skjold : :) lige præcis ...jeg BOR i den :)

    Kari : tak tak :)

    Gitte : tusind tak ...

    Lene : det er nemlig rigtig dejligt ....tror også det er sådan vil blive brugt mest :)

    Marlene : kradser det gør den bestemt ikk' ...men du prøver den jo bare en dags tid eller to.... så er du solgt :)

    Jette : ja har de ihvertfald bedst sådan og med så mange rester kan de jo lige så god udnyttes til noget man ønsker ...

    Maria : Tak jeg ER super glad for at jeg lavede den med "huller" :)

    Lene : ah det irretere mig lidt men når den er åben ses det ikke så tydeligt

    Lærke : psst. sig det ikke til nogen ....
    jeg har også en del men ællsker dem :)

    Jo : jeg satser på at komme til Elsemarie... tror også Marlene og måske Rike skal med ..
    ellers tusind tak for buddet med kørsel :)
    og tak for komplimentet :)

    Lis : Tak alle ekkoer er velkommen når bare de er positive :) - nå ja busseronne hedder der jo :)

    Jette : tak :)

    Hanne : det var også det jeg tænkte .... dejlig til en kølig sommeraften :)

    Merete : tak jeg er super glad for at jeg gjorde det ... det er jo altid spændende om noge lykkes når man ikke følger en opskrift :)

    Lin : Ja ikk' alt dejlig varm :)

    kram til jer alle ♥ Marianne

    SvarSlet
  21. Hold da helt op den er fed - måske du skulle overveje at sælge den nye opskrift ( FX til mig - thi hi )

    SvarSlet
  22. Dorte : Jeg overvejer kraftigt :) måske KUN til dig hihi .... eller måske til heeeeele blogland :) kh♥

    SvarSlet
  23. hej :) tusinde tak for ordene på min blog, hyggeligtn du kom forbi.
    jeg vil følge med her ved dig, jeg elsker håndarbejde og have så din blog er lige noget for mig:)
    go eftermiddag
    Rikke

    SvarSlet
  24. Rikke : du skal være så ♥-lig velkommen
    kh♥

    SvarSlet