onsdag den 25. maj 2011

Så er der slået op ....

3 heldige er fundet ....




De som ikke havde skrevet ønske om farve + "de3" blev fordelt + 2 nye kom med .... i alt 30  deltagere... en enkelt mere ønskede mint og 1 mindre ønskede orange...ellers var farverne fordelt.... Primitivt men effektivt :o)

Vinderne blev  : 

Else Marie der selv havde valgt orange
Onkel Anne der selv havde valgt rosa ( som den eneste)
Helle( Belladotte) der slet ikke troede hun kunne være med  hun får et par i pudder farvet ....håber det ok

Skriv lige til mig om størrelse .... om I selv valker eller kommer forbi  og om I ønsker strikket rem over eller en i stof

Jeg har slået masker op .... og vil gerne gøre jer glade hurtigst muligt :)

billederne herunder er af mine egne...
alle tre par startede med en gang finvask på 40 grader med et par cowboybukser...
Det var nok for de grå og de grønne(strikket i Eskimo).... men de sorte,  som jo var et forsøg i andet (Andes ) garn måtte ha' en tur mere....og det blev ikke så godt for Mariandefødder..... er en del smallere end de 2 andre ;(  må se om gi'r sig lidt ... for sutsko skal jo ikke stramme ....
De gamle var også liiige med i håb om at hullerne forsvandt ... men nej ...så nu er det ud med dem :o)





Til alle jer der ikke var heldige.... undskyld...  har rigtig meget lyst til at strikke til jer også  - meeeen så tror jeg godt nok jeg bliver træt af at strikke  den model inden jeg er færdig 

                                  ♥♥♥♥♥♥♥

11 kommentarer:

  1. Et stort tillykke til de tre heldige vindere :-)

    SvarSlet
  2. JUBIIIIIIII!!!!! Jeg glæder mig bare mega meget!
    Men hvad mener du med stof eller valket snor henover?
    Jeg bruger str 38/39.
    Ville rigtig gerne komme til dig, men bor desværre ikke lige om hjørnet :)

    SvarSlet
  3. Jeg siger også tillykke til de heldige. Havde virkelig håbet det var mig, når jeg nu er så uheldig med helbredet havde jeg håber der var lidt held her men nej ;-).

    Nå, men jeg har da held i kærlighed!!! Det er også det aller vigtigste.

    Stor kram

    Marlene

    SvarSlet
  4. YES super fedt men jeg bor heller ikke lige om hjørnet til dig (gid jeg gjorde) jeg kan godt "vaske" dem selv ... kan du sende dem til mig ??

    str. 40 tak :)

    jeg er super glad de er bare så fine :)

    minus rem tak

    SvarSlet
  5. Tillykke til de heldige vindere. Jeg er en lille smule misundelig :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Gitte : takker på deres vegne .... ville da gerne ha' trukket dig :)

    Anne : 38/39 er noteret :) .. du kan se på billedet øverst ..de gamle grå til venstre strikket/valket rem ... den ville jeg lave i matchende stof.. eller slet ingen :) jeg begynder så kan du jo bestemme dig undevejs :)og hvis du har mod på det kan du sagtens selv valke dem -så er du sikker på at de kommer til at passe præcis til dine fusser :)selvom du er hjertelig velkommen :)

    Marlene : hlt klart har du held i kærligehed :) ... måske du én dag også er heldig at få et par til at varme fusserne :)

    Helle:Du kan tro jeg kan sende dem :o) skriver lige når jeg er klar til afsendelse....str. 40 er noteret :)

    Søde Mette : de er faktisk ret nemme at strikke ... hvis altså du kan strikke.....:)

    SvarSlet
  7. Fedt altså hvor er jeg glad, jeg får ikke ret tit noget der er hjemmegjort, for du laver det jo selv, men jeg elsker at eje noget andre har lavet til mig.
    Str. 39 og jeg kan selv vaske.

    SvarSlet
  8. Åh jeg vil virkelig gerne have dem uden, hvis jeg da kan holde skoene på?
    tusind tak!

    SvarSlet
  9. Tillykke til vinderne, er ked af det ikke blev mig for de er bare super skønne. Håber de 3 bliver glade for dem :)

    SvarSlet
  10. Else Marie : håber de kan leve op til forventningerne :) ok at du selv valker :)

    Anne : DEt tror jeg satens du kan ...de bliver jo som støbt til dine fødder :)

    Tina : ja det håber jeg også :)

    SvarSlet
  11. Kunne du overtales til at skrive opskriften på ballarinaerne her?

    SvarSlet