fredag den 27. maj 2011

Camouflage......♥

Det er ingen hemmeliged at jeg læææænge har ønsket mig et par army-farvede bukser.... altså ikke af den slags med camouflage-mønster..... og alligevel...   :o)

Tror næsten jeg har haft fingrene i samtlige par jeg har været i nærheden af inden for de sidste par måneder....

Forkert farve - forkert facon - forkert længde - forkerte lommer -  forkert materiale -  bare forkerte allesammen ...
øv øv .... man er slet ikke vanskelig, vel......

Nå... men det endte med et par lokal-købte ...eller næsten...
for butikken havde dem selvfølgelig ikke i størrelse Marianne...  ring ring... til anden butik og jeps ..... :o)
Marianne størrelse kom hjem....
men så er det her camouflagen kommer ind  :o(   ....  :o)
Buksen var desværre såååå falmet at de ikke ville/kunne sælges...... Ring ring igen til anden butik og jubiiii  ....
men men  pludselig i butikken fik jeg en idé  .... de kunne jo farves....  og fræk som man jo er.... fik jeg lov til at købe(selvom de ikke var meget for at sælge)..... Vil du gi' 25kr........sagde ekspedienten forlegent....
om jeg ville :o) .....  (nypris 399kr- på bud til 249,50)
på vej hjem fik jeg en anden idé......

mange mange knaphulssting syet i hånden senere ...... :o)



Hvis ikke jeg skulle lave patchwork-blomster - hvem skulle så...... ♥     :o)
Hvad synes I ?   Hippie - pynt eller camouflage ?????


Endnu en gang er man så udnævnt til hippie på matriklen ... men det har jeg det fint med :o) ....   
jeg glæder mig til at  vise dem i butikken :)  
De ikke falmede har været i brug flere gange .... og det er jeg også sikker på at disse vil komme....

Hvis I synes blomsterne  virker bekendte  har I ganske ret...
jeg har brugt dem  før....
 på en af mine sommer-tasker med tilhørende smækbøjle-pung :o)....
-og på øverste del af ryggen på en ellers meeeget kedelig tunika/kjole ......

Inspirationen har jeg fundet HER♥hos dont look now !

16 kommentarer:

  1. Jeg synes, det er så fint! Søde, søde blomster. Hellere hippie end røvkedelig ;-)

    SvarSlet
  2. Så fine bukser. Det kan da kun blive årets sommerbukser :-) og tak for inspirations-linket.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Seje bukser du der har fået lavet. Knus og god week Lene

    SvarSlet
  4. God Aften Marianne
    Var det ikke sy boksens hemmelighed???
    Super flotte flower power bukser du har lavet, blomster kan man aldrig få nok af...
    Godnat / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Trine: tak ja hellere hippiie end røvkeedelig - det er vist også min holdnnig ;)

    Mette: ja det tror jeg de bliver :)

    Louise: tak :)

    Lene: tak :)
    Pi Andrea: tak :)
    Rikke : nej nej søde :) hemmeligheden er det kun mig der kender ;)

    SvarSlet
  6. Det fedeste camouflage bukser ever !!! :-)
    Og er ganske forelsket i tasken med tilhørende pung :-)

    SvarSlet
  7. Stort arbejde, men smadderflot resultat.

    Det er da ikke hippie-, men sommerbuks!

    god weekend
    knus

    SvarSlet
  8. Miri : tak synes også selv rigtig godt om "sagerne" :)♥

    Jette : ja større arbejde end liiige forventet ...men pyt jrg er super glad for resultatet :)

    SvarSlet
  9. de er super fed de bukser du har pyntet på :)

    og tak for link jeg har været ind på siden og "stjæle" lidt hehe

    en god dag til dig :)

    SvarSlet
  10. Helle : tak :) stjæl du bare.. de er jo helt lovligt :)

    SvarSlet
  11. Jeg kan helt sikkert skrive under på at mange grønne bukser har været igennem dine hænder, for jeg har været med noget af vejen ;-).

    Så også du syede på bukserne, og synes bare det er sådan en super ide, så da jeg kom hjem og kiggede endnu engang med længselsfuldeblik på nogle bukser/pludderbukser som er i stykker, tænkte jeg at måske jeg kunne bruge din ide.

    Det kan vi jo kigge på, på mandag.

    Kram og knus

    Marlene

    P.S. Hvor er de bare blevet super flotte dine bukser. Vild med dem, hippie eller ej!!!

    SvarSlet
  12. Hvor er du altså go - det ser jo kanon godt ud. Syer du dem på med maskine eller hånd? Er det noget bestemt stof du bruger til blomsterne - filt?

    SvarSlet
  13. Marlene : tak søde ... ja der er syet maaange timer på dem :) men pyt når resultatet er godkendt :) go' idé at "lappe" ....

    Marianne : tak ven :) på de jeg har lavet har jeg syet dem på i hånden :) mange mange sting og mange timer .... jeg bruger alm.patchworkstof ....tegner først ønskede motiv på vlisofix (spejlvendt) -klipper det groft ud -stryger det på stoffets bagside - klipper efter stregerne og tager papiret a' og stryger det på ønskede..... :)

    SvarSlet
  14. Marianne, du er suveræn! De er bare smarte. Jeg skal have mit sy-værelse færdig nu, for jeg må bare igang med at være en copy cat af dig. Jeg skal nok selv, men du er bare så dygtig.

    God aften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet