onsdag den 18. maj 2011

Lækre stænger....

Ja, så er det ihvertfald ikke mine.... -altså hvis ...
vi snakker om ben....

men idag har  mine nye puma bodytrain sko ♥  været på deres 1. lange gåtur  med bedste veninden ... 12km ..
(jeg var liiidt længe om at bestemme mig ... men har absolut ikke fortrudt -  derfor måtte både hun og Rikke 
høre på de gamle's hik p... tjatjatja lidt længere - undskyld i to :))
- men om de gi'r lækre stænger :)..... det må tiden vise ....

når nu jeg gerne vil skjule de ikke helt så lækre stænger ...
altså nu mine ben ....tog jeg mig lige tid  ved symaskinen i  dag og fik de i weekenden klippede bukser syet....


Hvis stoffet virker bekendt.... ja så er det helt rigtigt... det samme som jeg viste taske af forleden ( man ælsker vel stadig lilla og lidt liberty )

Nå ... de  lækre stænger jeg egentligt bare ville fortælle om er bagte....
opskriften og et bedre billede finder du HER  ....

 jeg ved de kan købes hos flere bagere  men hvorfor ikke bage dem selv :)....

De er super gode til madpakken - mellemmåltid - lækkersult eller bare .....  og selvfølgelig er de bedst den dag de er bagt  - men et  lille øjeblik i microen..... Uhm......


                                  ♥♥♥



Noget helt helt andet.......

Ved I hvor mange smil man får hvis man på cykel når man kører med 6 kæmpe hortensia's  ... 2 i kurven og 2 på hver side af styret ( i poser)     :o) :o) :o) ........ mange ......



Ved I hvor mange kæmpehortensia's  der kan være i bagagerummet på en Hyandia Santa Fee ( ved ikke om det staves  sådan.... men det er en slags Van .... hedder det det ?? ) ....

Da jeg cyklede hjem efter gåturen i formiddag så jeg at Rema havde sat deres Hotensia's ned til halv pris .... ( de trængte til vand..... ).....  ringede til et par veninder om nogen ønskede ....

én ville gerne ha' 4 - én ville ha' 2  ( det var turen på cykel)
afleverede de 4 på vejen ... og ville gerne ha´ flere hvis jeg gad....( det blev til 14 )


og jeg selv......
Ringede til farmand og han kørte mig fluks....
 ( tak far -hvis du læser med )

Nå der kunne være 18  + 2 jeg sad med på skødet .....

Nu har 7 til mig selv de står og suger vand ....så i morgen håber jeg de ser mere glade ud ......


                                    ♥♥♥♥♥♥♥

9 kommentarer:

  1. God aften Marianne
    Køb blomster, køb blomster en nej 26 Hotensia så lyserøde..
    Ærgerligt med i morgen med ældste sønnen skal hentes. Men måske vi ses på Pladsen... Kunne være hyggeligt..
    Lækre sko dér, glæder mig til at høre dem i aktion..
    God Onsdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Pokkers også, at jeg ikke så de planter til halv pris!
    Elsker bare hortensiaer. Nå, men godt du var heldig. Jeg har egentligt vel også nok! :-)

    SvarSlet
  3. Rikke : nej nej billederne er af Heidi's ...
    jeg var heldig at få et par blå :) ja vi må hvad st. bededagsferien bringer ... :)

    Jette : Ja måske jeg godt kunne ha' ladet et par stå til dig .... nok aldrig :)

    SvarSlet
  4. Du er bare sød, og tænker på andre. Hortensia er også en smuk blomst.

    Dejligt med nye sko der kan holde til så lang en tur, uden at give vabler. Eller har du bare ikke sart hud på hælen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Sikke du har gang i den, glæder mig til at se bukserne IRL.

    Super flotte Hortensia, glæder mig!!! Super sødt af dig. Du er bare så betænksom.

    Skal kun sove 1 gang til og så..... ses vi - Jubiiii.

    Knus - kram - knus

    Marlene

    SvarSlet
  6. Lis : mon ikke det er noget jeg er opdraget til :) .... ja man skulle tro at skoene var gået til men nej ... ingen ømme fødder/ben og ingen vabler ...de er bare go'e

    Marlene : pyha skal da vist ha' den stor kuffert med ... jeps 1 dag tilbage....
    håber vejret liver lidt bedre ...

    SvarSlet
  7. Dejligt at læse du er kommet oven på efter dine dage på vand og brød.
    De lilla stænger jeg kan se ...Duracel mand pas på hende!!!!.
    Kan du ha´en rigtig god bededagsferie, vi drager i sommerhus i eftermiddag, og er så heldig at Tom har et par dages afspadsering mandag og tirsdag, så det bliver en helt lille ferie.

    Kæmpe kram fra Mig - og de andre søde piger hvis du ser dem.

    SvarSlet
  8. Hold da op det er jo en hel Hortensia skov, de stænger der dem skal jeg helt sikkert lave

    SvarSlet
  9. Jo: jeg er helt fit for fight :) du må også ha' go forlænget bededagsferie og nyde ....
    skal nok hilse ....:)også kæmpe kram herfra

    Pernille : Ja det tænkte jeg også sa bilen var fyldt :) du kan roligt springe på stængerne :)

    SvarSlet