søndag den 29. maj 2011

Update på weekend.....

I går skrev jeg jeg et indlæg om fint besøg i byen.....

Her får I lige lidt billeder ....fra lørdag ......
 - fik syet disse 7 blomster i går ....til eftermiddagskaffen  og damernes håndboldfinale  i tv hos vennerne....

 De unge mennesker der deltog i sommerrocken på den anden side af vejen,hyggede i teltet med høj musik  og championsleague finale i mellem koncerterne ...selv om vejret bestemt ikke var med dem.....
 De ville bare grille pølser og brød....(Det  hører vel også til en go' koncertdag :o) )

 Vi grillede også ... og fik lækker salat....

til dessert havde jeg lavet Marlene's luxus kiksekage :o)
- den faldt desværre ikke i så go' jord..... eller også var  det  fordi maverne var fyldte :o).....

Selv  om min aftale med  Rikke  i dag desværre ikke blev til det vi havde aftalt  :o( ......  
Vi skulle ha' cyklet tur for at  tage imod    krydstogtskibet   ......
men desværre har energien har  været lig   0  :o(       og  rakte kun lige til en hurtig tur til havnen ......

 kontraster :o).....
 "vores" lille Ø-færge  der sejler til Lyø/Avernakø  ....


Selv  Faborgkanonerlaug   kom for sent .... eller...
Sea Dream kom for tidligt......



resten af dagen har været med lange lure på sofaen og lidt
sysler......
De 7 blomster som skal sendes til Lene laver jeg  en kopi af  til mig selv   ...... man skal jo ikke aflevere noget man ikke selv vil ha' vel  :o)....

 De 3 par ballerinaer fra min give away er nu strikket færdig i går ... men mangler sammensyning.... det satser jeg på bliver gjort i morgen efter blogtræf hos Marlene  :o)

10 kommentarer:

  1. wow du har da ikke kedet dig ... dejlige billeder og mad ;)

    SvarSlet
  2. Du er vildt effektiv og får nået så meget. Jeg er stadig imponeret over alt det du når. :-)
    Sjovt nok har jeg lavet kiksekage i dag, og pyyh den bringer tørsten frem og ligger tungt...

    Knus♥

    SvarSlet
  3. Lækre billeder der, til trods for den silende regn, udstråler total hygge... især mad-billederne ;o)
    Lækkert tæppe, som altid når man kigger forbi Patchworkblomsten, og ikke mindst dine nye blomster - ha' en rigtig hyggelig dag i morgen, det bliver regn, så har I god grund til at blive inden døre og sysle.... uhmmmmmm det bliver godt, det er jeg sikker på.

    Kram fra Jill

    SvarSlet
  4. lige en lille PS: jeg kan ikke linke til Else Maries give away, mon du kan hjælpe????
    For der skal jeg da være med, så lige udsendelsen med ham forleden, sikke farver og værker!!!

    SvarSlet
  5. Travl week-end du har haft.
    Lækker mad, uhm.
    Flot Pachwork, jamen du er bare dygtig!

    Ønsker jer en super god blogtræfsmandag

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Jeg laver også patchworkblomster for tiden...en skal sættes på ryggen af en cowboyjakke og de andre ved jeg ikke lige hvad jeg skal bruge til-men jeg finder nok på noget! Lækker mad og lidt træls med al den regn...men begrænset hvad vi kan gøre for det... Hav en god mandag!

    SvarSlet
  7. Sikke travlt du har haft. Jeg sidder faktisk og bliver lidt småsulten af alt det lækre mad og sikke skønne blomster, du har kreeret:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  8. At kagen ikke faldt i god jord forstår jeg ikke, den kage er da kanon, eller også er vi bare nogle dessert grise her i huset ;0).

    Sikke alt det du har nået selvom du har haft det dårligt. Flot gået synes jeg nok.

    Jeg har også syet patchworkblomster til Lene som skal sendes. Bliver spændende hvad der kommer retur.

    Glæder mig vildt til I alle kommer, og nej Jill det bliver sol!!! idag, det har de sagt hele dagen igår og det står på tv2 vejret, og jeg tror dem!! Fnis.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  9. Hej Marianne.

    Tak for i dag hos Marlene.
    Det var super hyggeligt. Håber på en anden gang :)

    Hyggelig blog du har! Håber det er i orden jeg har tilmeldt mig som fast læser.

    Har fået blod på tanden til endelig at gå om bord i patchworken....skal nu ha' lånt en bog (er nok bedste at ha' ved hånden ;-)) og ledt i alle gemmerne efter stof ;-))

    Kærligst Lene

    SvarSlet
  10. Hejsa Marianne Hvem var det der vandt idag Hi hi Nå jeg vil da lige takke for et par fantastiske timer du er da en helt igennem dejlig kvinde:-)Glæder mig til at møde dig igen Stort Knus Else

    SvarSlet