mandag den 2. maj 2011

Det var jo slet ikke det der var meningen...

Jeg sidder i yndlingstolen med benene oppe .... træt.... men super super glad..... jeg har mødt 6 super dejlige bloggere i dag.... alle med hver vores sommerfugle.....hver vores sysler.....hver vores livs-historie....
 Jeg fik pakker og blomster - og det var jo  slet ikke meningen... 


 Vi drak kaffe.... vi drak te ..... vi spiste lækkert brød som Marlene havde bagt ( vi glemte at få opskriften)...


Vi snakkede og snakkede og snakkede ....og viste sysler og havde lidt  i hænderne ....

 Vi fik "pakker" af Else Marie ....( hun delte ud af sit "lager" )

 .... vi besøgte Butik Amaryllis...vi gik en lille tur til vandet..... vi spiste frokost... 


fik lidt sødt til kaffen/latten... 

En helt fantastisk hyggelig dag synes jeg ....og selv om jeg er godt brugt (læs træt).... føler jeg næsten jeg svæver på en lyserød sky....



♥♥♥♥♥♥♥

14 kommentarer:

  1. Kan god forstå hvis du svæver lidt. Dagen ser ud til at have været super dejlig!
    Hvor er det bare fantastisk med sådanne blogtræf, men jeg er altså lidt misundelig over ikke selv at have været med ;-)

    KH♥

    SvarSlet
  2. Det ser super hyggeligt og dejligt ud og hvor er det en god ide at kombinere hæklet blomster med sejlgarn og små pinde - det bliver jeg helt inspireret af....

    SvarSlet
  3. IHHH Hvor det lyder og ser hyggeligt ud!
    Er faktisk lidt misundelig :)

    SvarSlet
  4. Det lyder til at I har haft en dejlig dag. Jeg siger ligesom de andre... "Er faktisk lidt misundelig"

    KH Hanne

    SvarSlet
  5. Ihh hvor det lyder hyggeligt ;0)

    SvarSlet
  6. Ser ud til at have været en rigtig hyggelig og dejlig dag. Pokkers ærgerligt, at man ikke kunne deltage!

    SvarSlet
  7. Takker for en rigtig hyggelig dag, og jeg er glad for at det var ok at jeg først kom da jeg kom :-)
    Vi må da snart gøre det om, måske her hos mig.
    Kan godt forstå du er træt, har jo også været ret meget at skulle på en dag.
    Knus og kram.

    SvarSlet
  8. Tak for en super hyggelig dag, dejlig mad, det var skønt at møde dig. Det er super at ri sekskanter på "din" måde. Og uglen den har jeg klippet så imorgen skal den syes.
    En lang køretur, men den smukkeste tur i dejlig solskin, og jeg tager gerne turen til Fyn igen!

    SvarSlet
  9. Ih hvor ser det ud som en hyggelig dag.
    Kan godt forstå du er træt med alt det i har nået.
    Tak for din lille hilsen, den blev jeg glad for, kan du tro.
    Min datter er dog blevet syg, så hvis, havde jeg måttet melde afbud.
    Men misundelig, ja det er jeg vist også en lille smule.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Det er super hyggeligt at møde andre bloggere.
    Det er som man har kendt hinanden længe, selvom det er første gang man mødes.
    Det glæder mig du har haft en dejlig dag.

    SvarSlet
  11. Det lyder som en super hyggelig dag i har haft, med lækker frokost og forskellige gøremål.

    SvarSlet
  12. Er slet ikke misundelig....
    :-)

    SvarSlet
  13. Det var bare en super god dag, og sikke fantastiske blogger, så dejlige alle sammen.

    Men hold op jeg var træt da jeg kom hjem.

    Tænk at kunne blive så træt af at sidde stille og snakke ;-).

    Tak for en dejlig dag, som vi snart må gøre om.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  14. hej alle

    som i alle har kunnet læse i dag kommer der desværre ofe en off -dag efter en rigtig god dag :( ... men I skal vide at jeg virkelig havde en fantstisk dag i går og at i morgen forhåbentlig igen bliver god...og energifyldt....

    til jer der er misundelige.... så kan i tro i får buddet en anden dag og det er slet ikke farligt :) kram Marianne

    SvarSlet