torsdag den 5. maj 2011

Jamen, havde vi da ikke aftalt

at ta' madpakke med :o)

Marlene og jeg  laver i øjeblikket lidt sød mobning med hinanden
Vi kalder hinanden  forskellige frugtnavne på sms og mail.....
bla. sveske  -  blomme -  vindrue - og  igår  kunne jeg ikke komme på flere så jeg skrev :  jeg må lige tænke lidt...
og kom i tanke om rosin..... men hvem gider være en indskrumpet rosin hihi... tilbage kom : så må det jo være rosinbolle din kvikke kiwi   :o) 1-0 til mig

I dag vil jeg drille hende lidt på en anden måde.....
vi skal jo på tur :  omkring frokosttid vil jeg spørge hende om ikke vi havde aftalt madpakker  hihi....

Marlene (den dygtige elev ) er igang med sit allerførste håndsyede patchwork-tæppe og jeg er "den skrappe lærer" ...  hvad andet end patchwork-blomster kan man starte med :o)   
  Marlene har fået den idé kun at lave én blomst af hvert stykke stof ....  og når man ikke tidligere har syet patchwork så skal der meget og nyt til.....  ( og jeg har jo et meget lille lager   :o) ).... så i går  klippede jeg et par stykker  ....hun må selvfølgelig gerne få flere .....

hvad er mere oplagt end "papir" med frugter ...
De endte med at blive til "madpakken"  ti hi   ..... jeg kan mærke det bliver en god dag...   jeg glæder til turen og til at se hende åbne madpakken.....


(indlægget er skrevet samtidig med at solen stod op ...og forsøgt  lavet planlagt ... jeg kan jo ikke lægge det på bloggen inden afgang ...for tænk hvis hun så det  .... så jeg satser på at hun nu hvor i læser er ved at åbne madpakken ( hvis jeg kan vente såååå længe  -   jeg tror jeg vil smile måske endda grine lidt for mig selv indtil da..... 



Håber i alle er i gang med  en god dag

6 kommentarer:

  1. Ihh, hvor er I søde :)
    Jeg ved at hun bliver glad for sin "madpakke" og jeg håber i har en god gå-tur sammen i det skønne vejr.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hej Marianne
    Håber Marlene og dig har haft endnu en god solbeskinnet tur til Djævleøen. Skæg idé med en lidt anderledes madpakker. Så kan hun tygge lidt på den...
    God torsdag aften / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Hej Marianne.
    Håber I har haft en dejlig tur og at Marlene "nød" madpakken.
    KH hanne

    SvarSlet
  4. Ha - tror næsten jeg ved hvad hun sagde, havde I en god tur, og hvor meget stof fik i købt

    Kæmpe kram fra Jo

    SvarSlet
  5. Vi havde en super god tur, og jeg blev bare så glad for madpakken - så sødt af Marianne. Hun er bare en sveske!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  6. Jeg kan se hos Marlene, at I har haft en skøn dag :-) Det glæder mig så meget!
    Klem ♥

    SvarSlet