onsdag den 11. maj 2011

Skal jeg...

ha' dårlig samvittighed eller komme med masser af dårlige undskyldninger.....

Tiden flyver afsted....
Der er for mig en alt for booket kalender.... ( med ting jeg jo gerne vil og er for mig....)
Nettet på matriklen er on/ off ..... gggrrrrhhh.....
når jeg har haft tid/overskud har nettet virket et øjeblik men ikke længe nok....

Men nu er jeg her ......
for et hurtigt indlæg med nyt siden sidst ..... :o)
og undskylder at jeg ikke har fået skrevet svar på jeres kommentarer på min blog og ikke fået læst ret meget med hos jer.....og ej heller fået kommenteret.....
Tiden er gået med .....

Hyggelige timer med lækker mad med mandags-sypigerne...


Laaang.... men dejlig cykeltur og mini blogtræf  hos Lene i går...  og retur igen.... ( ialt ca 32km)....
Lidt brugt..... med nål og tråd i aftes.....

Skøn gåtur med bedsteveninden i dag.... og haven i eftermiddag..... om lidt med forældremøde i skolen....

Men i morgen skal jeg  være herhjemme ....sidde ved symaskinen og bare slappe a' ..... indtil jeg igen  i morgen aften skal  mødes med  tirsdags-sypigerne ( vi er "gået" på sommerferie, men der er nogen der har abstinenser. :o) )  

Det går langsomt men sikkert fremad med "ta-med projektet"..

Brahetrolleborg Slot .... som jeg cyklede forbi på turen til  Lene

9 kommentarer:

  1. Har også været helt bekymret for dig, har sms par gange, men ikke hørt noget. Det er helt ok, nu ved jeg du lever ;-).

    Er på vej til strikkecafe.

    Knus og kram

    Marlene

    SvarSlet
  2. Smuk mad og endnu smukkere ta-med tæppe!
    Kan godt forstå du ikke har tid til at blogge, du er jo på farten hele tiden ;-)

    KH♥

    SvarSlet
  3. Puuha ja, jeg må give Karina ret, du er jo på farten hele tiden. Det tempo kan jeg så ikke lige holde med til.

    og alligevel, for du udretter noget. Laver dejlige ting, spiser lækkert mad, samt får set alle de Herrergårde.

    Godt at du er her og har det godt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Bare rolig. Vi andre er ogsaa on and off. Hver ting til sin tid som man siger, saa vi venter taalmodigt.

    SvarSlet
  5. NEEEEEEEEEJ - ikke noget med dårlig samvittighed, det dur ikke!!! Blogland og ens ophold i det skal ikke tynges af dårlig samvittighed! Men jeg skal snart bruge dig og dine evner. Have lidt hjælp til at finde ud af hvordan jeg bedst kvilter mit patchworktæppe, hvilken "mønster" der bedst egner sig til alle de små sekskanter......

    SvarSlet
  6. Dårlig samvittighed kan ikke bruges til noget så drop det, men jeg bliver helt forpustet på dine vegne. Husk nu at passe godt på dig selv. Dit tæppe bliver så flot.
    Knus.

    SvarSlet
  7. Hov hov ikke noget med dårlig samvittighed søde, du skal huske at tænke på dig selv og nyde hver dag :-)

    Som før skrevet dejligt at have dig på besøg, skønt billede du har fået taget af mit lille hus og at Brahetrolleborg.

    Savner dig, men ved at du skal tage en slapper ind i mellem.

    Knus og kram Lene

    SvarSlet
  8. Nej nej nej - ikke dårlig samvittighed, du skal først og fremmest passe på dig selv, så hygger vi andre os når du har overskud til at skrive et indlæg, eller vise dine MEGET flotte håndarbejder.
    Ses vi måske hos Elsemarie, jeg vil gerne hente dig ved tog eller bus her i Middelfart, hvis du kommer.
    Mange kram fra Jo

    Håber kommentarer lykkes denne gang, tredje gang jeg forsøger

    SvarSlet
  9. Hej Marlene
    Det er godt vi to har hinandens mail og mobil numre :)

    Karina: Ja og når man så har tid virker skidtet ikke :)...

    til alle jer der kommer efter tak for kommentarer jeg nåede at læse et par mere men de er jo så desværre forsvundet :(

    kh♥

    SvarSlet