tirsdag den 17. maj 2011

Endnu en pause :o(

Denne gang  heeelt ufrivillig...

1½ døgn på vand og brød .... så kan i  nok selv regne resten ud :o(  


                                         ♥♥♥

Jeg har  lige været en tur rundt i den regnvåde have  :o)  og vil gerne dele med jer .....


 Denne bonderose betyder noget helt særligt for mig - en del fra min mormor's have - 26 knopper har jeg talt til   :o) ♥♥♥



 Hosta og solsikker slås om pladsen  - solsikkerne er frø fra vinterfodring af fuglene ♥♥♥


 Mit gule bed - længst væk fra huset .... er ikke vild med gule blomster .... meeen  synes alligevel .....


 Storkonval imens de stadig er pæne - af en eller anden grund bliver bladene hvert år spist af ??   Gode råd modtages gerne.....


 Engelsk græs - blev flyttet fra nu køkkenhave for ikke så længe siden :) 



 fra det blå bed ♥♥♥


 Brombær'en gror godt og jordbærplanterne blomstre ... uhm hvor jeg glæder mig ♥♥♥



Alt i køkkenhaven er oppe ♥♥♥ om ikke længe vil jeg så lidt extra rækker :o)

 Måtte liiige prøve..... ( de skal vel tyndes lidt)


 Forhavens "stakkel"  kugleakacien.... meeen bare vent ♥♥♥


 Jeg ællsker min småblomstrede klematis .... den har "fanget" syrenbuskene ... hvad mon det ender med ....




 kæmpe store regnvejrs-tunge  og dejligt duftende .....
om jeg så tog 10x så mange ind .... ville det ikke kunne ses derude ♥♥♥  men uhhhh hvor det nu dufter herinde

Dette var turen rundt  :o) ... nu vil jeg se om energien kan række til lidt husligt - en lille regnvejrsgåtur  og lidt krea og så må jeg vist hellere prøve med lidt mad - selv om appetiten ikke er sååå stor .....
              
                                   ♥♥♥♥♥♥♥

17 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring, lille pus.

    Tak for en dejlig tur rundt i haven. Det stråler så meget, at man helt glemmer regnen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. God formiddag Marianne
    Godt du er ved at komme dig.
    Tak for havefremvisningen eller vandingen...
    Mad er godt, prøv med lidt rigtig Coca Cola også..
    God bedring / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Åh din stakkel - håber du får det bedre idag.
    Men så er det da godt du noget smukt at glæde dig over lige uden for døren.

    Mange kram og god bedring fra Jo

    SvarSlet
  4. Øv det er synd for dig, men godt du har det bedre.
    Det er en smuk have du holder dig, og jeg ♥ også bonderoser.

    Fortsat god bedring på en regnvåd tirsdag..
    KH♥

    SvarSlet
  5. Din stakkel, hvor er det synd for dig, ikke noget værre end omgangssyge. Føler virkelig med dig.

    Din havevandring er så smuk, kan kun blive misundelig.

    Elsker også bonderoser, men mine er ikke så langt fremme endnu, men det kommer vel??

    Stort knus og kram (hvis du ikke smitter!!)

    Marlene

    SvarSlet
  6. Dejlige havebilleder. Mine stor-konval er også blevet spist de sidste par år. - Tror måske det er kålsommerfuglens larver som er synderen.

    SvarSlet
  7. Godt du er ved at være frisk igen. Skøn have du har, tak for kigget på din lille tur rundt.
    Knus.

    SvarSlet
  8. God "morgen" Marianne
    Hvor er det altså sjovt som din have er meget længere fremme end min heroppe nordpå. Min syren springer snart ud nu og jeg glææææder mig!
    Jeg bliver da helt bange for, at min Klematis "Rubens" er død. Den er slet ikke andet end meget små knopper endnu....
    Rigtig god bedring.
    Kram
    Tina:-)

    SvarSlet
  9. Stakkels dig... :o(
    Men super lækre havebilleder du viser frem... :o)
    God bedring... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  10. Skønne skønne billeder fra din blomstrende have, der ser smukt ud trods regnen.
    Håber du er ved at komme til kræfter efter sådan en omgang på vand og brød.
    God bedring.

    SvarSlet
  11. Det var da en dejlig have du har !! tak for de flotte billeder. Håber du snart er helt frisk igen.
    Ha en dejlig dag
    KH hanne

    SvarSlet
  12. God bedring med dig. Kan du ikke sende lidt regn herned, vi mangler noget saa forfaerdeligt. Mine blomster bliver snart svedet af solen, og vi har vandingsforbud suk.

    SvarSlet
  13. Hej Marianne.

    God bedring til dig, hvor er din bonderose flot jeg har først plantet mine sidste år, de er lidt ranglede men der er en del blomster. Her kommer der vand - sol - vand - vand - s.. - vand, men det bliver bedre i bededagsferien siger de.

    SvarSlet
  14. Tak for en dejlig havevandring :-)
    Og rigtig god bedring- dit lille skind.

    SvarSlet
  15. Rigtig god bedring til dig, det er skrækkeligt med sådan en tur.
    Sikke en masse flotte blomster, du må have en meget stor have.

    SvarSlet
  16. Sikke dog en vidunderlig have du har.
    Og sikke mange spændende ting

    SvarSlet
  17. hej alle

    Tak for alle jeres søde varmende ord .. :)
    da jeg nåede middag var jeg frisk som en havørn ... dog uden den store appetit....
    den hvem kan ikke tåle at spise lidt men godt i et par dage....
    Haven den ælsker jeg ...især når alt er fremme og blomstre og nej den er faktisk ikke særlig stor..... :) :) ♥♥

    kram til alle Marianne

    SvarSlet