onsdag den 25. maj 2011

Lige nu kører val(s)ke-maskinen med....

mine 3  par nye ballerinaer .... 
Jeg starter altid med en finvask på 40 grader sammen med et par cowboybukser og almindelig vaske- og skyllemiddel  .....
hvis det IKKE er nok.... får de en tur mere på 60 grader ...
så skulle de gerne være valket meeeeget små og tætte ....
Fusserne i.....og udvides til mine Mariandefødder :) .........
tørre natten over  - og derefter et par lag flydende Latex under...  så de ikke glider på glatte gulve .... tørre igen og derfter klar til brug  ... nemt ikke..... :o) ....


(Latex  til pensel eller på tube kan købes i de fleste garnbutikker )

Det kan jo være dig og din vaskemaskine der skal forsøge.....  hvis altså du er heldig og har meldt dig under fanerne ( tidliger indlæg).....
  jeg trækker de heldige kl ca 20....

De 25+3 der allerede har meldt sig er :

Jeg forestiller mig at de der ikke har ønsket en bestemt farve  bliver fordelt i  de "tomme" farver ( dvs. ca lige mange  til hver farve... håber det er ok - undskyld Anne - du er/var ellers ene om de rosa ) 
 De tre med spørgsmålstegnet har slet ikke ønsket at deltage eller ???? ( tror bare de også bliver fordelt )
så trækker jeg én fra hver farve bunke (uden at kigge) og igen  ud af de 6 ( en i hver farve)  trækker jeg de  2  .......
nej i dagens anledning   3 heldige :o) og starter straks med pindene derefter :)

                               ♥♥♥

Jeg har fået  klippet til lidt patchwork-blomster.....
jeg har nemlig tilmeldt mig en super sjov idé  hos Lene :o) 
Vil du være med kan du vist sagtens nå det :o)Eftermiddagen er blevet brugt til gåtur - sysler og hygge med Rikke :o)  



                                       ♥♥♥♥♥♥♥

6 kommentarer:

  1. der står ? ved mig ... åhhh jeg ville da elske et par i pudder ,men jeg troede man skulle besøge dig for at være heldig eller har jeg misforstået noget ???

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor er det spændende, Marianne :-)
    Dejligt at læse at din eftermiddag er blevet brugt til gåtur og hygge med Rikke :o)
    Klem!

    SvarSlet
  3. Godaften Marianne
    Tak for en hyggelig eftermiddag og dejligt med en walk and talk.
    Overhalede manden på hjemturen og mindste manden havde haft en god eftermiddag hos legekammerat.
    Vi ses på søndag.:-)
    God Onsdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Jeg troede også jeg skulle være i nærheden af dig.. Men vil da vildt gerne deltage !
    Rosa, pudder, lilla eller orange eller ...
    Jeg synes vist bare de er skønne :-)

    SvarSlet
  5. Helle: du var sørme heldig :)

    Gitte, Marianne og Miri : øv er rigtig ked af at skuffe jer :(

    Rikke :Selv tak :) ja vi ses søndag hvis vejret er til det

    SvarSlet