søndag den 1. maj 2011

Mågeskrig.....

-weekend i stolen  og i solen...... på yndlingsspletten

Solen har været fremme hele weekenden - men det har ikke været så varmt som i påsken.... pyt med det for det har været dejligt at sidde i stolen  - foran teltet med strik - hækl - nål og tråd og go'e bøger.....   har ikke lavet andet overhovedet...... 



 var endda inviteret på aftensmad i går lørdag..... på pladsen hos mine forældre.... lækker grillet lammekølle med  dejligt tilbehør.....  

selvom vores fryser stadig indeholder lidt fisk måtte/ville  "de 4" på havet i morges ....


- der blev arbejdet på højtryk/samlebånd... for fangsten var pææænt stor..... 

....det vidste mågerne åbentbart..... ellers fik da lige fortalt hinanden det..... de er der som høge og sluger alt hvad der er tilovers efter slagtning......


-  Denne store skonnert listede forbi udsigten  i  formiddag....


                                    ♥♥♥

om ikke længe hopper jeg under dynen for i morgen får jeg gæster ..... og jeg glæder mig .....men er også spændt på hvordan dagen vil gå......

- kan jeg mon sove i nat for bare sommerfugle.... :o) .....

                               ♥♥♥♥♥♥♥



6 kommentarer:

  1. Godnat Marianne
    Hop du bare i seng, så ses vi i morgen til total hygge.
    Har pakket, så jeg er klar.
    Vi ses / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Skøn søndag du har haft dig. Er sikker på at du får ligeså dejlig dag i morgen.
    I må hygge jer rigtig meget :-)

    KH♥

    SvarSlet
  3. Hej Marianne - sikke fantastisk stemningsfyldte billeder.. kan næsten mærke det:-)
    Sov godt - og kan I nu have et godt blogtræf imorgen - spændt på at høre lidt om det.
    MVH Jette

    SvarSlet
  4. Sov godt, jeg er også spændt på at hører om jeres blog træf ( Jeg er overhovedet ikke ked af at jeg ikke turde melde mig til, nej nej )

    Lækker week-end du har haft.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Godmorgen.

    Sikke en skøn weekend du har haft og endnu engang fantastiske billeder.

    Lis du kan da nå det endnu, det kunne være hyggeligt.

    Der er lagt dej til brød og det står nu og hæver lystigt. Se kl. 10

    Kram og knus

    Marlene

    SvarSlet
  6. hej alle

    tak for søde godnat hilsner jeg sov fantastisk men var tidligt vågen/oppe og i gang med forberedelser....
    kram Marianne

    SvarSlet