fredag den 6. maj 2011

Der er smukt på Sophienholm

 ( og omegn ) når man først finder det.....

Tag aldrig afsted med Marlene hvis i ikke vil hygge - snakke - grine og pjatte ....... 


 Med afgang fra Odense banegård kl.ca 10 ....
ankomst Lyngby  fandt vi hurtigt Speichdesign  - hvis nogen skulle være i tvivl er det en patchworkbutik :o) .... - og igen ....stolt af mig selv - ved ikke lige hvad der er sket i denne uge .... men JEG købte ikke noget ..... ikke fordi jeg ikke kunne bruge noget.. men jeg kunne simpelthen ikke vælge... 
en helt fantastisk butik .....

lidt videre rundt i byen....  og frokost ..( meddelte jo så   fru Fersken at jeg havde madpakke med )... ærgeligt at jeg ikke havde kameraet fremme for hun lignede en rynket sveske-blomme....
hi hi  ...  hun svarede vist noget i retning af  : jamen så deler vi da......  nej nej madpakke til dig..... hi hi...
vi blev anbefalet Det sunde køkken .... og nappede en skøn sandwich med....


Videre til Sophienholm  troede vi.... for efter at ha' indtaget
madpakke og sandwich's  i det grønne  og selvfølgelig snakket .... skulle vi finde indgangen..... hmmm  måtte spørge.... vi var så kørt for langt... også pga. af snak - men hyggeligt var der  på bænkene ved den gamle have :o)..

Tilbage til Sopienholm  :o)....og det vi kom for :








Efter udstillingen  var vi da nød til at ha' kaffe og kage og en tur i parken ....






en overskøn dag ..... i dejligt selskab  ...


Synes stadig det er utroligt at Marlene og jeg kun har "kendt hinanden" i faktisk pæcis 3mdr. i dag... ( vi mødtes 1.gang til blogtræf hos  Loppe-shoppe )

10 kommentarer:

  1. Tak for nogle super dejlige billeder. Du er vist god til at finde de steder, hvor man får mega lækker kage :o)
    God fredag.

    SvarSlet
  2. Jeg er så vild med hans ting...især hans broderier... :o)

    SvarSlet
  3. God formiddag Marianne
    Dine skønne billeder og positive ord kan kun hjælpe på humøret og det gør de...
    Dejligt med nye bekendskaber, der er med på den værste..
    Elsker også broderierne..
    God fredag / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Som altid viser du de skønneste billeder! Kan se at i har haft endnu en god til Sjælland ;-)

    Hav en dejlig weekend.

    KH♥

    SvarSlet
  5. Tak for turen ;)
    Skønne billeder du har taget.

    Jeg har lidt svært ved at læse det du skriver med den lyse farve på hvid ;(

    Yt.

    SvarSlet
  6. Hej Marianne!
    Tak for smukke billeder jeg ville så gerne se udstillingen, men der bliver nok en anden gang.
    God weekend.
    Knus.

    SvarSlet
  7. Tænk 3 mdr!!! Sikke sjove, hyggelige, dejlige, varme 3 måneder. Skal vi ikke tage 3 mdr. mere??? ;-) Fru ananas!!

    Super godt blokindlæg, så fint anderledes end mit, så samme historie ikke fortælles ens, skønt!!

    Kram og knus

    Marlene(hyldebær)

    SvarSlet
  8. Hej!!
    Er det virkelig allerede 3 mdr. siden??!!
    Ses vi i morgen, lørdag ved 13:30 tiden i pakhus 16?
    Helle.

    SvarSlet
  9. Velkommen forbi Sjælland. I har da haft en skøn tur :0)
    Når du nu ikke fik købt noget stof, så skulle I have besøgt butikken ved siden af "Fru Hurup". Vidunderlige lille te og kaffehandel med en masse andet spændende!

    Hav en dejlig aften og kram!

    SvarSlet
  10. Det er jo "min" patchwork butik. ;-)
    Og dejlige billeder, får helt lydt til snart at gå en tur ved Sophienholm, fantastisk område! :-)

    SvarSlet