mandag den 2. maj 2011

Så bliver det ikke bedre.....

- ......begge min yndlingsblomster i en "vase" med den skønneste tekst  

det skulle da lige være en 10x så stor buket.....


- lige om lidt kommer der 5 måske 6 bloggere på besøg...

- vi skal snakke - drikke kaffe/te - spise fisk - måske gå en tur - måske sysle lidt - måske besøge Butik Amaryllis -  måske nyde solen ( hvis den kommer ) ..... måske måske måske....

- men først skal jeg liiige gøre klar ..... 

- og I skal nok høre nærmere .......

                                      ♥♥♥♥♥♥♥

8 kommentarer:

  1. Også mine yndlingsblomster...Vasen er da også aldeles pragtfuld! God mandag "med bloggergæster" til dig

    SvarSlet
  2. Smukke blomster i en dejlig vase..
    God fornøjelse med blogtræffet, er sikker på at i får det hyggeligt :-)
    Jeg snupper lige en 9 timers vagt på arbejdet, og ser frem til at komme hjem i aften og måske læse om jeres træf ;-)

    Hav en god dag.

    Knus♥

    SvarSlet
  3. Rigtig god dag til Jer! Glæder mig til at høre om det! Hilsner til dem jeg kender!!
    Helle.(stadig på hvil-ud-tur, tiltrængt...)

    SvarSlet
  4. Kan I ha´ en rigtig dejlig dag.
    KH hanne

    SvarSlet
  5. Tak for et par hyggelige timer, glæder mig til at se de billeder i andre har taget.
    Vi ses snart igen. Knus fra Lene

    SvarSlet
  6. Godaften Marianne
    Og det var rigtig hyggeligt, dejligt blogtræf. God mad og fine sysler.
    Håber vi alle kan ses igen...
    God aften / RikkeBo

    SvarSlet
  7. Sjovt, Marianne, for min yndlingsblomst er Forglemmigej og min mors var liljenkonval.
    Den er smuk!

    Dejlig aften og kram!

    SvarSlet
  8. Kirsten : her dufter stadig af liljekonval ...forglemmigej's er desværre ved at visne.... så de må fornyes i morgen....Vasen var en jeg fik af bedste-venninden da jeg for år siden lå på hospitalet..... Elsker teksten...

    Karina :håber du havde en god vagt .... næste gang ...for der bliver en næste... må vi se om ikke du kan få tid :)

    Helle : åh ja hvil ud... forstår så udemærket at du må være træt....

    Hanne : tak :)

    Lene : selvtak ..... fine billeder der er blevet vist frem... :)

    Rikke : de håber jeg også ... og gerne inden længe ...

    Kari : det var da pudsigt.... :)

    SvarSlet