tirsdag den 24. maj 2011

Dagen i billeder ......

måske man bare i dag skal lade billederne tale
eller næsten ♥♥ :o)

 på gåturen med bedste-veninden i dag..... 3x så mange  havde vi med hjem  1x til vores cafè-ejer -som blev super glad :o)  og 1x til os hver.... plukket på en endnu offentlig grund (tidligere kolonihavegrunde - på vej til at blive til børnehave - måske de i morgen er pløjet om :o( ) ...... sender  lige  buketten i tankerne til Marlene.....uhm hvor de dufter :o)


 egen avl af ruccula-radiser og purløg...
uhm hvor det smager... med nye danske og lækker rugbrød under ....               
.( glem liiige at i både har set mayo og smør.... :o))

 kan I også se det ?  mindst 1 æble på vej  :o) Jubii ...


 vejret for mindre end 2 timer siden .....

  endelig fik jeg min længe ønskede havenisse til sommerresidensen..  hihi
min bedre halvdel er absolut ikke enig :o)

Jeg har meldt mig HER ♥  har I  ikke også lyst :o) .....
 tror sagtens i kan nå det ......hvis I skriver til Lene :o)

Det med at lade billederne tale gik ikke heeelllt så godt ... undskyld :o)

                                                                         ♥♥♥♥♥♥♥

11 kommentarer:

  1. Nøj hvor ville jeg gerne have haft en rod af de skønne lupiner! Har forsøgt at plante nogen i år, men er bange for de er blevet gravet opaf et dyr... og fik et par stykker fra en gartner som bare havde to farver.. Men jeg søger videre:-)
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  2. hej Inger Lise
    kan man det - altså grave roden op og være sikker på de kommer igen næste år...
    Måske man skulle en tur ud med spaden :)

    SvarSlet
  3. Godaften Marianne
    Nu må det stoppe...:-) Der skulle gerne stå lidt tilbage på torsdag, hvor mindste manden skal starte i den nye BH....
    Sikket et vejr, hagl, torden og kraftig blæst. Det må også snart stoppe..
    Lækkert med grøntsager af egen avl og der skal mayonnaise på en kartoffelmad..
    God Tirsdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Jeg er fuldstændig vild med lupiner - flot buket. Vild med haglvejr

    SvarSlet
  5. Sikke dog en flot buket. Allerede lidt groent fra haven??? Det var tidligt. Meeennn det smager saa skoent.

    SvarSlet
  6. Åhh altså jeg elsker også lupiner!♥
    Må.eje.en.have.snarest. ;-)
    Det dér haglvejr havde vi omkring klokken 14...

    Knus♥

    SvarSlet
  7. søde Rikke ville du ha' ladet dem stå hvis du kunne se minigraveren fise rundt :) selvfølgelig lod vi maaaaange stå .... og hegnet var jo slet ikke færdigt ... skal der virkelig være klar torsdag.... gåturen var heldigvis i tørvejr :) men ellers har dagen godt nok budt på blandet vejr ....

    Marianne : ja lupiner skønne ...havde ellers sået men de er ikke kommet op :( ... hagl er hyggeligt så længe man er indendøre :)

    Lin: ja allerede grønt fra haven såååå dejligt :)

    Karina: findes der ikke mulighed for en kolonihave :) så du kan dyrke lidt grønt og så lidt blomster.... ellers må lejligheden skiftes ud med et hus på landet :)

    SvarSlet
  8. Jeg takker mange gange for buketten, jeg elsker lupiner og de dufter skønt.

    Ligger i min seng og har ondt af mig selv. Håber snart smerterne går over.

    Har straks meldt mig til blomster swap, men den str. har jeg ikke i pap vel???

    Kram og stor knuser

    Marlene

    SvarSlet
  9. Marlene :åh hvor jeg føler med dig ...håber ikke de varer længe inden du er frisk :) ellers må jeg jo komme og pleje dig :)...
    nej sveske tror ikke du har den str. medmindre du har købt karton uden jeg ved det :)
    Det er den str. Heidi har .... dejligt du også vil deltage :) kram♥ og go bedring

    SvarSlet
  10. Dejligt med dine kommentar til dine billeder, det ville nu være så trist uden dem.
    Lækre billeder som altid... hvor var smøren og mayonnaisen henne? Så det slet ikke ;o)

    Kram Jill

    SvarSlet
  11. Jill: måske du selv kunne ha' fundet på små historier :) ... men jeg kunne ikke lade være
    hihi nej nu du siger det .., jeg så det heller ikke :) kram♥

    SvarSlet