torsdag den 26. maj 2011

Bunden er nået ....

eller i hvertfald næsten.....

altså bunden på 5 par nye ballerinaer...

oppe før en vis herre i morges ....
( yngste skulle til speciel-tandlægen  i Århus....  kl 9)

Mutti her ind på bagsædet ...med div. sysler...( godt man har heeeele bagsædet.... :o)
Farmand styrer  vognen og yngste ta'r en lille morfar....

8.15  ved afkørsel Skanderborg ( ca.155km hjemmefra) bliver jeg ringet op af den meget søde klinikassistent ...at tandlæge-Lone er syg.... ( og ingen andre kan ta' over  ( vi har en søn med en ret speciel "mund" ) .....
smilende siges i telefonen :.... pyt vi finder da baaaare en anden dag.... 
"Kareten- vognen - taxi'en " bliver vendt
( altså ikke på motorvejen- men I forstår).....
og mutti her strikker videre.......
Såååå godt 300km til bils  i morges/formiddag blev til næsten 10 færdige bunde til 5 par ballerina's ....


"Den flade" her i midten er endnu en syboks ... denne gang uden indfoldning....  fyldt op med "hemmeligheder" ♥ 
Den vil jeg kigge lidt på ...når jeg liiige har fået en "lille morfar" og inden der strikkes videre .....

                                   ♥♥♥♥♥♥♥

10 kommentarer:

  1. Lidt træls med en tur frem og tilbage og spild af en masse god benzin som kunne have været brugt på bådene istedet.

    Godt du havde nok af krea med.

    Tror også du må trænge til en morfar med alt det du har nået.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Dejligt at du kunne hygge dig på bagsædet med 10 færdige bunde :-) Men øv, det var vel synd, I fik kørt så langt forgæves!
    Klem ♥

    SvarSlet
  3. Gad godt vide, hvad du er på????? :o) Man kan da ikke være så produktiv uden at få en eller anden form for sjov "kosttilskud" ;o)
    Træls at være nået så langt, men dejligt du alligevel formåede at få noget godt ud af turen.... og hvad er det så, der gemmer sig i endnu en af dine fantastiske tasker???? Kom nu Marianne!!! Syntes ikke det er fair at dine lynlåse sidder der så fint, sådan ser det bestemt ikke ud, når jeg får syet lynlåse i :(
    Fortsat rigtig god dag - kære Marianne

    Kram fra Jill

    SvarSlet
  4. Hej Marianne
    Frem og tilbage er lige langt og manden er jo vandt til lange køreture..
    Men ski... irriterende alligevel..:-)
    God du fik brugt tiden konstruktivt, selvom det jo ikke var mig, der vandt...
    Jeg sladre ikke, Hi, Hi..
    God torsdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Der er sjældent noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget. Du får da strikket. Det gør jeg ikke, men alligevel bliver jeg ved med at købe garn!!!

    SvarSlet
  6. Ja, jeg ville jo rigtig gerne have været en af de heldige vindere, men så må jeg bare i gang selv. De er bare så søde, og det lyder nemt nok med valkningen.
    Men hvor er du dog flittig. God udnyttelse af bilturen! Jeg arbejder lige lidt på at mødes med jer for en kort bemærkning mandag. Kunne vældig godt tænke mig at møde jer:-)
    kh Inger Lise

    SvarSlet
  7. Surt med en forgæves køretur. Nåh, helt forgæves var den vel ikke med alt det du har nået på turen!

    De "sutter" du strikker, er det flere stykker, der bliver syet sammen eller????

    SvarSlet
  8. Marlene : ja rigtig ærgeligt med den extra køretur ... menn der er jo ikke at gøre ved det ..
    fik en dejlig morfar på solvognen med tæppe over.. blæsende og blev vækket af regnen...

    Gitte : jeg er rigtig glad for at tiden ikke var spildt ved bare at sidde....

    søde Jill : a og til synes jeg selv det er lidt belastende at jeg ikke kan sidde uden noget i hånderne... men på den anden side også dejligt at man kan se tiden bliver brugt konstruktivt :) ville da gerne dele energien ud på hele dagen så jeg kunne undgå en morfar ... emn sådan er det desværre ikke ...mht. lynlåsene er allernemmest hvis lynlåsen er allllt for lang så er det nemmere at komme til:) ses vi ikke til af de nærmeste blogtræf ?

    Rikke : ja heldigvis er manden vandt til de lange ture men alligevel.... Ved du da hvad der er i boksen ????

    Marianne : ja garn skal jeg nok for brugt ...de er værre med stof....

    IngerLise: det ville da være vildt dejlig hvis vi kunne ses for et øjeblik mandag ...

    Jette : nej ikke helt forgæves :) ja sutterne er strikket i 3 dele der syes sammen ....

    SvarSlet
  9. uha jeg glæder mig til at få mine sutter ;) har du en mail hvor jeg kan sende min adresse ?

    SvarSlet
  10. Helle : min mail finder du i sidebaren :) ville du valke selv og smøre med latex ??:)kram♥

    SvarSlet