mandag den 9. maj 2011

Ny rute ♥

Rikke og jeg har gået  tur sammen et par gange...
Det er gerne mandag og det blev det også i dag...
I stedet for at Rikke kørte til mig.... cyklede jeg til hende :o)

Rikke bor i smukke omgivelser som selvfølgelig måtte foreviges :o)....

 Søen her ligger godt gemt fra vejen -huset der hører til er et meget anderleds gammelt træhus ( billledet  af det blev desværre ikke godt   )


 Hvedholm Slot 


Horne Kirke  -hvor begge mine børn er døbt   :o)

En super dejlig tur med masser af snak ... og efterfølgende te på terrassen  :o)   - vi skal allerede ses i morgen igen ...
til hygge hos Lene  :o) 
Marlene kommer også ..... og jeg glæder mig :o)

  Jeg satser på cyklen hvis vejret er godt -  motion skal der jo til...  og Lene har lovet at ha' den kolde bruser klar....hvis det bliver nødvendigt ....

Nu kalder solvognen og middagsluren for jeg skal være klar  igen senere.... til spisning med "sypigerne"

                             ♥♥♥

Jeg har egentlig "noget" jeg gerne vil vise.... men det må blive næste gang....:o)




                                    ♥♥♥♥♥♥♥

9 kommentarer:

  1. Godaften Marianne
    Tak for turen, besøget og snakken, det var super hyggeligt... Det skal gentages..
    Glæder mig til at se "teltet" og dig imorgen hos Lene..
    Håber maden smagte hos Dang..
    God Mandag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Ved Faaborg på Fyn, ligger alle danske herrergårde eller??? Synes der er et nyt billed i hver uge :)

    Hvem er du ved at strikke bluse til ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Den rute ser ikke dum ud...dejlige billeder!

    SvarSlet
  4. Sikke nogle smukke billeder - den lille sø måtte gerne ligge i min have :-)
    Det er så dejligt, når blogvenner bliver til vener også i den virkelige verden! Klem og ha' en rigtig god solskinsdag.

    SvarSlet
  5. Som altid viser du skønne billeder♥
    Lige til at blive i godt humør af:-)

    Jeg tænker du måske har gang i noget poncho-strikkeri ;-)
    Er spændt på hvad du viser frem!

    Knus♥

    SvarSlet
  6. Hej Marianne.
    Jeg læser altid din blog, som jeg kommer ind på via min datters blog (Patchwork-oasen). Det er sjovt at læse alle de flittige pigers historier og se hvad de får lavet af flotte ting. Jeg får tiden til at gå med strikketøjet.
    Venlig hilsen
    Anni

    SvarSlet
  7. Tak for den smukke tur ☺

    SvarSlet
  8. Sikke smukke omgivelser. Og hvor pudsigt med Horne kirke. Min farmor kom fra Horne og mener faktisk at min oldemor og oldefar er begravet der. Dejligt med lidt minder :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Rikke : rigtig dejlig tur vi var på ...maden var god og teltet bor jeg i:)

    Lis : der ligger maaange :) og strikkeriet blev endnu en gang til mig selv :)

    Kirsten : Tak

    Gitte : velbekomme - ja det er dejligt når blogvenner bliver til mere :)

    Karina :tak ja du fik ret det var en poncho

    Anni : dejligt at du har lyst til at kigge forbi :) måske du selv skulle ha' en blog så vi kunne se dit strikketøj :)

    Henriette : velbekomme :)

    kh♥ Marianne

    SvarSlet