søndag den 23. oktober 2011

Imponeret (copy -cat) ???

Siden jeg så Mette 's har jeg haft lyst ....

Jeg håber Mette synes det er i orden er jeg har "snuppet" hendes idé .....

For nogen er det nok det rene volapyk og nymodens ...
men med en "smart-phone" er det muligt .....


Jeg har hele tiden vidst hvad jeg ville "skrive" .....
Fredag aften (sent ) kunne jeg ikke vente længere .... Jeg måtte  lige prøve med et enkelt sting... ( det blev til 3 rækker) .... I går i eftermiddagssolen  syede jeg færdig ( mangler liiige alt det hvide ).......

Kan du læse hvad der står ....? .....

Jeg syede rigtigt i 1.forsøg ... men med vilje prøvede jeg at sætte 2 extra sting på ..... - og det virkede stadig :o)

Jeg er slet ikke færdig med at lave små "broderi-stykker"...
synes det er rigtig hyggeligt at sidde med .....:o)
(6.5 x 6,5 cm)



Hvis I også skulle ha' lyst så kig forbi  HER ♥

go' solskins søndag ♥♥♥

17 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    Du er bare så sej:-)
    God dag.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Kære Marianne
    Jeg er stået helt af.... For mig er det volapyk og vil nok ikke blive broderet her..:o)
    God søndag / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Når man ikke har en Iphone så forstår man nok ikke :-(

    Kram Marlene

    SvarSlet
  4. Din blog adresse ;0)
    Jeg havde gang i det den anden dag, var kommet halvvejs med at sætte det ind i mit broderiprogram havde det kørt en opdatering og skulle genstartes. FEDT nu skal jeg til at begynde forfra

    SvarSlet
  5. Hej søde.
    Det er det rene volapyk, må sige som Marlene, at hvis man ikke har en af de nye telefoner så kan man ikke knække de koder.

    Men sjov idé.

    Hilsen Lene

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med de der koder, det sort/hvide og de sjove kantede mønstre.
    Men, kan ikke læse dem på min gamle gamle Nokia :-)

    SvarSlet
  7. Det er bare så sjovt at lege med QR koder. Jeg overvejer en hel pude med sådan et broderi.
    Og så har jeg et par andre ideer, men dem holder jeg lige for mig selv til julemarkedet i Horsens ;-)

    SvarSlet
  8. Ej hvor sjov, og jeg prøvede naturlogvis også at scanne, og det virker jo :-)

    SvarSlet
  9. Synes det er rigtigt sjovt - og så er det jo ligemeget om telefonen kan læse det. (Det er bedre at de andres kan!)

    Lidt pænt er det jo også.

    knus

    SvarSlet
  10. Det er en sjov ide og uanset om man er i besiddelse af moderne isenkram eller ej er det fint med det sort og hvide mønster...

    SvarSlet
  11. Goddag *sms*

    Nice og smuk blog du har spændene... Tænkte på om vi skulle bytte links kunne være hyggeligt (:

    Knus Lise

    SvarSlet
  12. Min telefon er en af de gamle med knapper, så jeg kan altså ikke læse det.

    SvarSlet
  13. Kære Marianne

    Min gamle drejetelefon kan desværre ikke læse hvad der står :(
    Be om at se hvordan det ser ud, når man er med på noderne med sin telefon :o) :o)

    Kram fra Jill

    SvarSlet
  14. Jamen, jeg har jo også bare abet efter! Det er jo Pelse Asboe fra Broderi Moderne, der inspirerede mig :)
    Jeg kan overhovedet ikke læse hvad der står, men flot ser det jo ud.
    Hvad skal du bruge det til?
    Klem

    SvarSlet
  15. Jette : Tak :o)

    Søde Rikke : du broderer så meget andet :o)

    Marlene : Nej det gør man vist ikke ...

    Julie : ja lige præcis min blogadresse :o) ...håber det lykkes for dig :o)

    Lene : ja det ville det jo også være for mig hvis ikke jeg havde min iphone .. tak :o)

    Miri : synes også det er imponerende lavet ...at der kan stå noget forståeligt :o)

    Britta : det bliver spændende med en hel pude :o)

    Inger : ja ikk '

    Jette : tak :o)

    Kristina : tak :o) ... jeg har jo "bare" kopieret ....

    Kirsten : Tak ...synes og det er fint selv om det ikke kan læses ....

    Lise : tak ... bytte link tænker du blive fast læser hos hinanden ...så ja ...

    Lin : :o)

    Jill : nu forstår bedre hvorfor du skal bruge store lommer hihi ... til en drejetelefon :o)


    Mette : jamen så siger jeg tak for inspirationen :O) ...er vild med de små broderier ....

    kram til jer alle ♥ Marienne

    SvarSlet
  16. Nu kom der en ide ekstra på listen!
    Sejt!!

    SvarSlet