lørdag den 15. oktober 2011

Kan du heller ikke ...

 kommentere  på din vej rundt i blogland er dette måske en
HJÆÆÆLP TIL
BLOGGER – KOMMENTAR - PROBLEMER

Det er så f.... irriterende at ha' lagt tanke og sjæl i kommentar feltet og når der så trykkes udgiv så forsvinder det hele "op i den  blå luft .....
Dette hjalp mig da jeg havde problemer .....

  • Vælg Funktioner / internetindstillinger
  • Find fanen "beskyttelse af personlige indstillinger"
  • Click på "websteder"
  • Indtast adressen "www.blogger.com" i "webstedets adresse" og click tillad.
  • "Blogger.com" vises nu i feltet længere nede.
  • Luk explorer og åben igen.
  • Du kan nu kommentere igen 
(jeg har kopieret hjælpen et sted her i blogland - håber det er ok ....)

Go' lørdag aften ♥♥♥














4 kommentarer:

  1. Tror at jo flere der får hjælp til at kommenterer er vigtigere end hvordan vi lige hjælper hinanden i denne situation. Jeg har dog ingen problemer med at kommenterer.

    God aften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Jeg kan stadig kun som anonym og ikke google-konto.
    Anni

    SvarSlet
  3. Hej
    Tak for dine tips. Jeg har tidligere haft problemer, så jeg vil gemme det. Man ved jo aldrig hvornår problemet dukker op igen?

    SvarSlet
  4. Hej søde Marianne
    Tak for hjælpen, det skal prøves for hvor har det været irriterende det sidste stykke tid
    Håber du er ok. Glæder mig til vi snart ses
    Knus Hanne

    SvarSlet