onsdag den 12. oktober 2011

Flere pakker....

Ikke fra pakkelegen ... men bare fordi  ... og snart har fødselsdag ....♥♥

I mandags var med hygge hos Marlene ... 
Jo havde pakker med til Marlene og jeg ....
dagen gik med sysler ..snak og lækker mad ....

samlingen blev udvidet ....
                                       ♥♥♥

For lidt tid siden fik jeg denne tirsdag's gave af min bedre
halvdel ...

 ( det bliver nok mest ham der kommer til at styre den ...selv om den er på gas ..:o) ....
( han mente det var min fødselsdagsgave ...meeeen det mener jeg nu ikke når man får den 3-4 uger før ....)

I weekenden havde min far fødselsdag ...og vi var til brunch ... han havde fået extraudstyr til sin ....
Det har jeg også nu  .... mine forældre er nemlig ikke hjemme på dagen for min fødselsdag ....

Nu må vi hellere snart få den samlet og prøvet ....

                               ♥♥♥

Jeg lovede jer mere om/fra kurset i lørdags ....
Vi var 7 kursister og  en skøn underviser  .... Dagen fløj afsted ....med cirkelskærer og freestyle ....

Jeg fik lavet 3 prøvestykker ( 2 med cirkelskærer og 1 freestyle) (freestyle kræver vist lidt øvelse) ....
I går efter støvsugningen "byggede" jeg videre ....
og resultaterne blev således :

2 pude betræk .....med freestyle ....

Nu vil jeg "jagte" værktøj....for det er jeg sikker på jeg ikke kan leve uden ....

Go' solskinsonsdag ... nu vil jeg hoppe i gå-skoene med bedsteveninden
  

6 kommentarer:

  1. Hvis det de er prøvestykker - så glæder jeg mig meget til at se når du virkelig går igang.
    Jeg synes de ser super godt ud.
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  2. Er vild med de pudebetræk du fik lavet, de er bare så flotte.
    Værktøjet vil jeg også jagte, kan simpelthen ikke leve uden!!!

    To dejlige dage - god start på en uge må jeg sige.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte de to pudebetræk.

    God gave, men når det ikke er på dagen, så er det vist ikke en rigtig fødselsdagsgave. Men grill til gas og camping er altid lækkert, så mon ikke du tilgiver din mand ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Kære Marianne
    Tak for sidste.... Danmark vandt 2-1 til en orientering...:o)
    De er bare super flotte dine pudebetræk... også IRL..
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Hej Marianne, jeg er her skam endnu, de har spyttet mig ud igen, tror jeg var for sej ;-)
    Jeg er helt overbevist om at der kommer et par stykker mere, men om de bliver lige så store ved jeg ikke endnu, kan jo lave et par mindre da ikke alt er stort.
    Flotte blomster du har fået syslet frem.

    Kan bilen finde herop?????

    Knus Lene

    SvarSlet
  6. Det var da imponerende, kan man nu også det!?
    Smukt!!

    stine:)

    SvarSlet