onsdag den 1. december 2010

Skal lige love for.....

at der sket meget her i blogland de sidste dage....
Ville rigtig gerne følge med på alle blogge men det er jo næsten umuligt......... når pc'en ikke har været åbnet de sidste 4-5 dage ( lige undtaget et par timer mandag )
Her har der heller ikke været stille ( derfor ingen blogning) :(
-  I dag har vi så fået al den sne som alle andre fik i sidste uge.....  men det kunne ikke holde bedste-veninden og undertegnede fra vores ugentligt travetur...... :) igen på skinnerne fra Faaborg til Katterød...... dejlig tur også i snevejr :)   årgang92  har lige målt turen op (på nettet)  ca. 4 km hver vej ....... 

♥♥♥♥♥♥♥♥

har fået strikket min grå "sag" færdig ........




♥♥♥

 julekassen har været fremme i weekenden 





♥♥♥    

 ja.......
 julen er  =   rød og grøn hos mig  og lidt andre    farver :)


Advents - deko  nåede jeg så ikke helt inden søndag
- men her er lige før og efter :)




♥♥♥

vores tidligere  3 små rum.....kontor/krea/garderobe/ soveværelse  .... nu  1 stort er nææææsten   færdigt.... 
og se lige hvor pænt ......disse reoler  KUN til mine krea sager :) ♥  
der er også blevet syet 3x foldegardiner.....

synes selv det er blevet super godt :)    ...... 
   nu skal jeg sååå baare liige lære hvor tingenes nye pladser er :)






               go ' 1. december aften derude......

6 kommentarer:

  1. Sikke en flot trøje du har strikket.
    Hvad er det for en opskrift?
    Er det en man kan købe et sted?

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med dine børns hjemmelavede nisser - de er skønne!

    Og sikke et dejligt kreaområde du har fået :)

    SvarSlet
  3. Et smukt og rart julehjem!
    Og den grå sag-er ganske skøn !

    SvarSlet
  4. Så hyggeligt der ser ud.

    Flot bluse du har strikket, dejligt at se noget andet ;)

    Yt

    SvarSlet
  5. Sød trøje, fine juletræer og hvor ser dit"rum" altså hyggeligt ud..

    SvarSlet
  6. Jeg er også vild med din trøje, og alle dine julerier :o)

    SvarSlet