torsdag den 9. december 2010

for 25kr tranebær.... nye skøjter og lidt syning.......

Da jeg fik kransen med mine adventspakker af bedsteveninden  var der 3 extra pakker med sød tekst...
på denne stod der....  : til en dag hvor du synes du trænger til lidt extra :) .....  og det var liiige hvad jeg gjorde idag ....
er helt vildt glad for disse små skøjter lavet af Rie Larsen papir  ♥♥♥


købte forleden for 25kr. tranebær....  
Det kom der 6små og 2 store hjerter ud af....... 
synes de er rigtig fine...    dem på tøjsnoren skal nok liige ha´en anden plads :)  ♥♥♥






Har  de sidste par dage brugt lidt tid ved symaskinen :)
der er blevet lavet lidt rep. (altså for kedeligt) gjort klar montering af juletræstæppe  og syet et par "bokse/penalhuse" eller hvad man nu liiige synes   .... Den ene er  ikke foldet- så  den er bare flad - men go til sakse og rulleskærer :) ♥♥♥ 

den lille snip i ser i baggrunden er et ikke for vellykket  forsøg.......  altså bare et misfoster  :(  ja det sker jo når man forsøger sig .... :)  

3 kommentarer:

  1. Sikke nogen hyggelige tranebær hjerter.
    Jeg startede i går aftes med en halsedisse efter din opskrift og det "går bare derudad". Jeg tror nemt at jeg kan få produceret en del af dem.
    P.S det er forøvrigt også et par søde bokse du har fået lavet.

    SvarSlet
  2. jeg bruger min lille boks/taske7pung, HVER dag- der bor nemlig mit hækletøj- lige til at tage med over alt :-)
    Dine tranebærhjerter er lige mig !

    SvarSlet
  3. Dejlige hjerter du har lavet og de skøjter er da bare skønne og super søde sypenaler du har fået lavet.

    SvarSlet