onsdag den 29. december 2010

Mærker....

Ikke tøjmærker...... men mærker til tøj og andet krea.....

Fandt  disse i gemmerne da jeg skulle rydde lidt op i krea-kasserne.........  



De er metusalem gamle  .... store...... og ..... stive.....
Jeg husker tydeligt da jeg fik dem  .... for mere end 20 år siden .....  bestilt hjem direkte fra USA i den dengang lokale patchwork-butik........  100 stk  - jeg tror stadig der er 100 ( eller i hvertfald næsten).....

skal de bruges eller......?

jeg ønsker mig ..... DISSE♥


  - De er ikke engang dyre....

prøv selv at lave dine ønske-mærker   HER ......

♥♥♥

I dag har den stået på julegavebyt.... 
 så en tur til Odense måtte vi....
jeg skulle ikke bytte.....
så det var ren hygge for mig....

-fandt en  billig hvid skjorte....

  -kiggede KUN vinduer hos Tanterne

-og var en tur  hos Søstene ....




havde bla. dette yndlingstal med hjem....
  til den nette sum af....
14.96kr.

Har du et yndlingstal ? ♥

6 kommentarer:

  1. Tak for linket:-) Jeg ønsker mig også sådan nogle mærker:-)

    SvarSlet
  2. Sikke et flot nr. skilt. sådan et kan huset jo altid bruge. mit yngels tal er 30, desværre også snart min aldre.

    SvarSlet
  3. Hi-hi, jeg synes du skal prøve at bruge det gamle mærkat på et stykke tøj/Patchwork, det er jo helt in igen!
    Helle.

    SvarSlet
  4. Hej Marianne

    Wauw, hvor er det skønne skilte. Desværre har jeg 2x35 km til Søstrene, og det orker jeg ikke lige i dette føre. ynglingstal har jeg ikke noget af. Herligt link, tak for det

    Du ønskes et godt lykkebringende Nytår

    SvarSlet
  5. Godt link, tak for det er godt at kende.
    Bare jeg dog også kunne komme ud, bilen er stadig ikke til at få ud, er blevet for gammel og træt til at graven den ud, må vente til det tør. Med det offentlige vil det blive en dagsudflugt.

    SvarSlet
  6. Nej, ingen favorit tal...men jeg fik bestilt nogle nye mærker...
    mine (tudse) gamle mærker er blå med guldskrift (skråskrift...og jeg skriver ikke skråskrift, så hvorfor jeg bestilte dem i sin tid, aner jeg ikke)...så nu glæder jeg mig til de nye...med påskriften "NØRKLET AF ANNE"

    SvarSlet