søndag den 19. december 2010

Kan træerne vokse ind i himlen ......♥ forsigtig prøve DIY

I går viste jeg skabeloner ..... her på bloggen - tror nu nok nisserne og englene overskyggede :)   - men af skabelonerne kom bla. dette lille træ  ♥♥♥


hvis nogen lige som  jeg, synes det er rigtig fint  ......
kommmer her en lille forsigtig DIY.....

cirkler - cirkler  -cirkler   med 2-3cm' s  forskel i diameter - mine er 5-7½-10-13-15-17 og 19 cm .....  og der kan jo fortsættes helt op til stjernerne om man vil  - ah måske ikke helt :) :)
der ud over pladevat cirkler  i ca ½ str. 
- sy en ritråd (ca.½cm sting) langs hele kanten rundt samtidig med at der foldes et lille sømrum ind  - slut udvendig  - stram til og fæstne så det ikke går op  (gerne dobbelt tråd )
Disse kaldes som bekendt også yoyo'er :)
lav alle dem der er lyst til..... sy en tråd igennem dem alle og stram lidt ..... pynt med en stor perle... eller evt. stjerne :)             
  super nemme .... og super søde - hvis jeg selv skal sige det :)                               ♥♥♥


 skabelonerne jeg viste i går er blevet til disse 4 træer....
måske en ny forsigtig DIY dukker op på næste indlæg :)

rigtig go´ 4. søndag i advent  - fra én der er overvældet over alle de dejlige kommentarer, der allerede  er kommet til min  give away  ♥♥♥

8 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne juletræer - og det der er lavet med yoyo'er må da absolut prøves ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med yoyo-juletræet. Det skal jeg bestemt prøve næste år - glæder mig til det.
    kh Anne

    SvarSlet
  3. Sikke nogen sjove træer. Jeg synes nu også at puden i baggrunden på det første billede er vildt sød.
    KH Hanne

    SvarSlet
  4. De er godt nok søde.
    Så er der lidt at gå i gang med til næste jul (har ikke lige tid de sidste dage her).
    God aften :0)

    SvarSlet
  5. Hej Marianne
    Glædelig bagjul.... og Godt Nytår..
    Det er blevet rigtig sødt juletræet.
    jeg har ikke glemt dig mht. pap æskerne; men der kom en snestorm i vejen..
    Vi ses. Rikke

    SvarSlet