fredag den 10. december 2010

kræsne fugle ?!!! maleri før -under - efter Ü

En go´ lydbog kører på pc'en 
 (solstorm af Åsa Larsson - hentet på Netlydbog.dk - har godt nok læst den  -meeen en go' bog kan jo bruges flere gange  :)  )
  - imens har jeg svinget penslen.... :)

Havde for meeget længe siden i et boligblad set et flot billede - som jeg bare måtte efterligne......

   

-havde et malet lærred som aldrig har været fremme (synes ikke resultat var det rigtige) og heldigvis kan der jo males alle de gange man lyster :)

 - og vupti :)  

              - om jeg er vild med ugler Ü
                                   EFTER.........♥♥♥

FØR......


                               UNDER.......


De kræsne .......


Her i huset vil ingen spise pærerne, hvis de er bløde......
men det vil havens fugle ....... åbenbart hellere pærer  end æbler...
disse er i hvertfald sat ud samtidig :)   ♥♥♥

6 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    Sikke fine billeder:-)
    Du har ret - go' bog - jeg har lige downloadet den sidste nye af hende - hører den på vej til job - men vupti jeg faldt i søvn med hørebøffer iaftes og kunne ikke huske hvor langt jeg var kommet.
    Har du lyttet til Dinosaurusens fjer? Den er rigtig god.
    Har du erfaring med e-bøger? overvejer om jeg skal investere i en book-reader - men har en fornemmelse af at der endnu ikke er så mange E-bøger på biblioteket. Men supersmart er det.
    God aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hvor pudsigt jeg er også i gang med Åsa Larsson jeg er så kommet lidt længere for jeg mangler 20 afsnit af sort sti.
    God fornøjelse med maleriet.

    SvarSlet
  3. Det var lidt af en forandring! Men uglen er vist også mere præsentabel over en sofa :0)

    Bløde pærer er da også kedelige, men de små bevingede er da heldigvis taknemmelige :0)

    SvarSlet
  4. Hej Marianne
    Tak for din hilsen på min blog. Hvad er meter-prisen på alfabet-stoffet?
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  5. Måske de små pipfugle, også er til "søde sager"... hvis de vælger en pærer, frem for et æble, så kan det jo godt at de er det;0)

    Skøn blog du har dig- har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at se mange flere ting fra dig!
    God søndag aften
    fra Mette

    SvarSlet
  6. Der skulle stå, Så kan det da godt være, at de er det!

    SvarSlet