torsdag den 2. december 2010

Begavet.....

er nok ikke det heeelt rigtige  ord.......
om jeg er begavet skal jeg lade være usagt :)   .....

- godt eller s...- forkælet er vist nærmere det helt rigtige
ord at bruge........

De sidste dage synes jeg har været rigtig heldig......
- det er efterhånden et par måneder siden jeg havde fødselsdag...... alligelvel synes mine kære....
 årgang 92+96  at jeg  skulle ha´et nyt kamera :)  dejlige unger    
 
I søndags  var der både advent's gave fra min bedre halvdel  (lækkert lille "lysthus" ca 35cm højt :) + en kastaniestrik  til nissehuer fra tante grøn :) )



 -  og fra bedsteveninden ( en lækker julebog)



I går da jeg var sammen med bedsteveninden -
synes hun jeg skulle ha´en 1.dec. gave :)
( potpourri  og  et lækkert stykke liberty-stof som jeg længe har kigget på )



Posten kom  også i går med den dejlige gevinst jeg havde vundet hos  Mette b  :)  ( 3 nøgler garn i den flotteste lilla farve )   Tusind tak Mette 



og for at det ikke skal være løgn.....  fik jeg foræret dette skæresæt...


-af min dejlige nabo....hun  startede op med patchwork for nogleår siden, men blev desværre ikke så grebet som  jeg er.... og har nu opgivet :(  og ville så  bare kassere ...... 

der fulgte også et næsten færdiggjort tæppe og resterne dertil med   .......( kommer liiige udfoldet en anden dag)

Det kalder jeg da forkælelse... :)

                    ♥♥♥♥♥♥♥   

8 kommentarer:

  1. Helt sikkert - du er FORKÆLET !!! Sikken en masse skønne ting.

    SvarSlet
  2. Hvor heldig har man lov at være!
    Tina

    SvarSlet
  3. Hold da op, det går da godt hos dig. Tillykke med alle de dejlige gaver, godt med gode venner.

    SvarSlet
  4. Forkælet og heldig ;o)
    Sikke en masse skønne ting - nu må du igang med kamera, strikkepindene og patchwork - dejligt!

    SvarSlet
  5. Nej,hvor skønt med alle de ting du har fået foræret...begavelse er altid skønt.
    God weekend med nydelse af alle tingene.

    SvarSlet
  6. Lækre gaver at få :) sikke dejlig forkælelse

    kh Sara

    SvarSlet