fredag den 17. december 2010

Indlæg nr.100 med give away ....

I dag er det nøjagtig 4mdr. siden jeg skrev mit allerførste indlæg...
for bare 4 måneder siden,  efter et laaaangt tilløb hvor jeg havde lyst,  men ikke turde/troede der var nogen der gad følge med i min krea-verden - 
 tænkte jeg :  det skal da prøves....  - kender ingen IRL der har en blog.... og jeg er absolut ingen ørn til det med pc.......  meeen jeg gjorde det......  og har ikke fortrudt det ét eneste sekund..... 

-  med dejlige 65 faste læsere og  fantastisk mange fine kommentarer  (flere er selvfølgelig velkomne ), - må jeg jo ind imellem skrive/vise  lidt der kan inspirere  jer derude :)  

- jeg skal da også  liiige mene  at jeg  bliver inspireret af alle de dejlige blogge jeg finder/har fundet vej til :)

Dette hersens  blog-land, hørte jeg første gang om i foråret  2010 på et patchwork-kursus hos Karina Sloth .
Hun havde selv lige oprettet sin egen blog og syntes da vi skulle "kigge" forbi...  Ü      og fra Karina var der ikke langt til dem hun kiggede forbi osv.    den ene skønne og inspirerende blog efter den anden  :)  
                                     ♥♥♥

Rigtig mange nye ord er kommet til, i mit ordforråd i den tid jeg har blogget..... bla. GIVE AWAY...... og med  indlæg nr.100  som dette er,  synes jeg det er tiden at prøve ....

- som mange af jer sikkert ved er jeg vild med UGLER  -
     så en ugle ala disse .... er der måske nogen der ønsker ......








- som andre steder i blog-land  kan der fås op til 3 lodder .....

1 for kommentar(gerne om hvordan i fandt denne give away)
2 for kommentar og fast læser
3 for kommentar  -  fast læser og link  :)

Vinderen trækkes 27.dec  

                            ♥♥♥♥♥♥♥




I får lige mit allerførste indlæg :)
Som titlen viser er jeg ny blogger.....
Dette er mit allerførste indlæg....
Havde bestemt mig for, at ved næste dagsregnvejrsdag...   skulle det være.
Og det blev så i dag..tirsdag den 17.8-2010  Har længe taget tilløb....
 Synes at denne "verden" som jeg er blevet næsten afhængig af,
 er så hyggelig og inspirerende ,
at jeg også synes at  jeg vil dele lidt fra min til tider  kreative  hverdag med jer,der
 evt. kunne finde på at kigge forbi....
 Da jeg absolut ikke er nogen edb- nørd, kan det godt være
at der vil gå lidt tid inden jeg får "tingene" til at fungere.....

...af en eller anden grund har jeg det kun som kladde....... :)

59 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med med 2 lodder... Jeg fandt denne giveaway fordi jeg er fast læser og din blog er med på min blogroll, så hver gang du skriver et nyt indlæg, ja så læser jeg med hos dig... :o)
    Du inspirere med de dejlige ting du producerer...Tak... :o)
    Knuss og julekram... :o)

    SvarSlet
  2. Som fast læser gennem vist næsten al den tid du har blogget og det er vist næsten lige så lang tid som mig, så er jeg nød til at være med så 3 lodder til mig, jeg elsker simpelthen dine skønne ugler, og følger gerne med i hvad du går og sysler med både når jeg er herhjemme og i sommerhuset, for jeg skal jo ikke gå glip af noget. God jul og godt nytår til dig og dine.
    Julehilsen fra Lene

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med med 2 lodder.
    Jeg er glad for du tog den beslutning for 4 måneder siden! Tænk, du ikke har været her længere..
    Jeg er glad for dig og din blog :-)

    SvarSlet
  4. 3 lodder fra mig.. Hold da op 65 læsere på 4 måneder!! Men det er også en skøn blog du har!

    Og sådan en skøn ugle må gerne sidde hos mig og tude i stuen :)

    Knus!

    SvarSlet
  5. Uhhh... sådan en ugle må gerne bo her hos mig!
    1 lod.

    SvarSlet
  6. Hvor er dine ugler skønne. Sådan én vil jeg gerne vinde. Jeg er helt ny i ugle-verdenen. Er ved at strikke min første, som jeg har fundet på Hendes Verdens hjemmeside. :-)

    Jeg har lige fundet din blog via Losarinas Mor, så det er første gang jeg overhovedet besøger dig. Men det ser ud til at være en fin blog, du har, så jeg kommer helt sikker tilbage.

    Jeg vil melde mig som fast læser og altså gerne deltage med to lodder.

    Mange hilsener fra begynder-uglen - Anette

    SvarSlet
  7. Jeg skal da også være med! Jeg nupper 3 lodder og skal lige finde ud af det med at linke? jeg vil jo gerne have linket til at ligge ude i højre side.
    Jeg var fast læser inden jeg selv fik blog, men kan ikke huske, hvordan jeg fandt dig.
    Tina :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med de første 100 og goddag til de næste mange indlæg. Vi er da mange, der "gider" læse med hos dig og som lader sig inspirere af netop din kreativitet - det er det, jeg synes gør Blogland så skønt!

    Jeg smider tre lodder :)

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  9. Hejsa. Hold op en fantastisk flot "give away". Jeg er bestemt med på to lodder og tilmelder mig straks som fast læser. Jeg fandt dig tilfældigt ved at suse lidt rundt blandt inspirerende blogs. Jeg er selv helt ny i blog verdenen og havde det fuldstændig lige.som dig da jeg tog springet til at lave min egen blog. Men nu har jeg gjort det og der er da også kommet nogle søde læsere forbi. Herligt... Du skal være meget velkommen til kigge forbi.

    Ha en dejlig fredag.

    Kh Mette

    SvarSlet
  10. Hej Marianne
    Fandt din blog fordi du skrev en kommentar på min blog:-) Tak for det - for nu er jeg så heldig at kunne følge med hos dig - din blog er meget inspirerende. Det med linkeriet virker ikke helt hos mig. Men to lodder til mig - jeg knuselsker ugler.
    God weekend.
    KH Jette

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig tak.
    Og tillykke med de 4 mdr.
    Mette

    SvarSlet
  12. Dette var skjønne ugler. Vil veldig gjerne vinne en slik. Jeg fant bloggen din via en annen blog(Lenes quilt. Legger meg til som følger og vil legge en link på min blog om denne Give Awayen. Det er utrolig mye fint du har her inne. Ha en fin førjulstid.

    SvarSlet
  13. Hei igjen. Nå har jeg linket til deg, så da skulle det bli 3 lodd på meg. Og så skreiv jeg feil i forrige kommentar. Jeg fant nemlig bloggen din hos Birgits Puslerier. Har vært innom så mange danske blogger i dag, så det går litt rundt i hodet på meg - slikt skjer. Men kommer helt sikkert tilbake til deg seinere.

    SvarSlet
  14. Jeg er vild med dine ugler og vil blive meget glad hvis en af dem kom og boede hos mig :-)

    Jeg smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  15. Tillykke med de 100 første indlæg og pøj pøj med den næste mange mange indlæg!
    Som fast læser er jeg jo med på hvert indlæg du skriver.
    Jeg er med på 2 lodder :0)

    SvarSlet
  16. Stort tillykke og en god jul til dig fra mig.
    Smider 3 lodder i puljen og håber på lidt held. Vildt søde ugler ;0)

    SvarSlet
  17. Uh jeg ville elske at få en af dine ugler til at bo hos mig i Silkeborg. Jeg "kigger ind til " din blog hver dag.
    Jeg nupper 3 lodder ... og krydser fingre

    SvarSlet
  18. De ugler er lige til at kramme :-) Jeg snupper også 3 lodder. Hvor er det sjovt Marianne, at vi to har blogget cirka lige langt tid, jeg troede faktisk du var sådan en "gammel og garvet" blogger! Din blog er altid en fornøjelse at læse, også selvom jeg ikke altid for lagt en besked. December hilsner

    SvarSlet
  19. Jeg snupper 3 lodder til de skønne ugler ;0)
    Jeg synes du har fået lavet dig en rigtig fin blog som jeg nyder at følge ;0)
    Julie

    SvarSlet
  20. Smider straks 2 lodder i puljen :-)
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  21. Du har da været en flittig indlægsskriver når du allerede er på indlæg 100 efter 4 mdr og Ugleskør er du også...godt der ikke er et k foran ugle ;o) hvor er de søde, en af dem kunne bo fint her hos mig, så naturligvis 3 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  22. Jeg fandt din give-away på Berits blog som jeg læser. Er også ret ny blogger men vil gerne være med med 3 lodder.
    Jeg syntes dine ugler er rigtig skønne.

    SvarSlet
  23. Nå, der kan man bare se, har ellers skrevet kommentar.Hvad mon denn blev af, men her er den. RIGTIG RIGTIG søde ugler, som gerne må bo hos mig:) Ha" en god søndag

    SvarSlet
  24. Super sød ugle, som gerne må bo hos mig. Nupper 2 lodder og glæder mig til at følge med hos dig :-)
    janne

    SvarSlet
  25. Hej
    Vil rigtig gerne være med!
    Elsker Ugler og vil derfor gerne smide 3 lodder i puljen :)
    Krydser fingre!
    Glædelig jul til dig og dine kære!
    Heidi

    SvarSlet
  26. Jeg vil prøve lykken og se om den ikke vil smile til mig på min fødselsdag (27/12).
    Er med på 3 lodder ;o)

    SvarSlet
  27. Det er vel nok nogle fine ugler, jeg vil gerne være med. Faldt tilfældigt over din blog. Jeg byder ind med to lodder og melder mig som fast læser. Tag et kig på min nye blog (ja, jeg har ikke været igang så længe, men som dig, tænkte jeg på det længe, inden jeg gjorde det) hvis du har lyst :-)
    De bedste hilsner
    Tanja

    SvarSlet
  28. Dejlige ugler - 3 lodder til mig :)
    Har fulgt din blog den sidste tid - dejlige ting du laver!
    Mange hilsner
    Almas mormor (Anne)

    SvarSlet
  29. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder og krydser alt hvad der krydses kan, for sådan en vil jeg rigtig gerne eje :o)

    God weekend.
    Kh Randi

    SvarSlet
  30. Hej Marianne
    jeg fandt din blog på Bedstes Patchwork,hvor hun havde et nyt indlæg med Give Away og måtte da straks ind og kigge hvad det nu var Det kunne jo være noget spændende - jeg kan se du følger min blog og det er jeg glad for... ♥ Og dine små ugler er da bare Så.. Nuser, at jeg kunne ønske mig dem alle sammen - jeg har endnu ikke selv fået kreeret nogen, men har samlet en masse mønstre rundt omkring og samler endnu... ;o)... Jeg var ved at tælle mine indlæg, og det er blevet til 233 stk siden August 2009 så det sker da lidt på min blog... ;o)
    Men du har en dejlig blog som jeg vil nyde at følge og se alle de fantastiske ting du frembringer og som kan fornøge og forundre og inspirerer os andre.
    Jeg smidder 2 lodder til din Give Away og er da sikker på at jeg får besøg af posten og finder en ugle til mit loft, hvor den ska sidde og holde øje med hvad jeg nu finder på at lave af ting heroppe.
    Mange Glade Julehilsner fra - Lone

    SvarSlet
  31. 4 måneder og 100 indlæg, det er nu en smule sejt....

    Jeg vil gerne være med på 2 lodder... mange julehilsner fra joan M.

    SvarSlet
  32. Ugler er skoenne. Hopper med paa to lodder.

    SvarSlet
  33. Først og fremmest tillykke med dit indlæg nr. 100. Har også selv lige fejret det jubilæum, og jeg har blogget siden august, så det er faktisk ret godt klaret af os! :-)
    Dernæst er jeg mindst lige så vild med ugler som dig, og jeg kan da absolut ikke leve uden én af de skønne ugler som du udlodder! WOW, hvor er de bare søde!
    Jeg så billedet af din ugle (uden fyld) hos Æblekinder, og blev nysgerrig. Nu skynder jeg mig at tilmelde mig som fast læser, og glæder mig til at følge med hér! :-)
    Ha' en rigtig dejlig søndag.
    Kh. Jane (som deltager med 3 lodder!)

    SvarSlet
  34. De er bare rigtig flotte de ugler du laver. fandt din blog lidt tilfældigt da jeg snusede rundt på nogle kreative sider. Jeg er med, med 3 lodder

    SvarSlet
  35. Tillykke med indlæg nr. 100 :) Jeg deltager med 3 lodder og krydser fingre for at vinde...er nemlig også meget glad for ugler ;)
    Kh Dorte

    SvarSlet
  36. Tillykke med indlæg nr. 100! Jeg deltager med 3 lodder - og glæder mig til at følge med på din blog :)

    Mvh Jennifer

    SvarSlet
  37. Flot Gave - jeg er helt klar med 2 lodder Tak
    kærligst Kys En Frø

    SvarSlet
  38. Ihh hvor ville jeg gerne vinde en af de ugler
    Jeg er med 3 lodder.
    Jeg fandt din blog via en anden der anbefalede den! - fortsæt den gode stil.

    God jul fra Ida

    SvarSlet
  39. Tillykke med de 100 indlæg. Jeg deltager gerne med 3 lodder :0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  40. Nej hvor er de skønne - Jeg ville med glæde have sådan en lille fyr boende. Jeg kigger på din blog meget ofte, du er jo fuld af gode ideer og søde ting.
    Jeg opdagede din blog ved at du kommenterede hos mig. Jeg har ikke været på bloggen i flere dage, har været på familiebesøg på Lolland - heldigt at jeg lige nåede at opdage det. Tillykke med dine 100 indlæg
    Hilsen Birgit

    SvarSlet
  41. Hvor er det nogle skønne ugler du laver! Jeg vil føje dig til min liste og være fast læser her på siden. Besøg meget gerne min side hvis du får lyst. Jeg er 32 år (idag...hurraaa) dagplejer, mor til tre, elsker at fotografere, kreativt, maler/sælger malerier, elsker loppefund og hygge med snobrød i haven.
    see ya!
    rikketroldetreger.blogspot.com
    knus

    SvarSlet
  42. Tillykke med dine 100 indlæg. Jeg er vild med din kreativitet, og vil gerne deltage med 2 lodder - jeg krydser fingre.
    De bedste julehilsner
    Kirsten

    SvarSlet
  43. Nej, hvor er de bare søde dine ugler. Jeg skal klart være med i din give away. Tillykke med 100 indlæg. Du er startet nogenlunde på samme tid som mig. Det er ret fedt at være med, synes du ikke? 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  44. Den lille ugle er helt vild for at komme hjem til mig at bo. Derfor deltager jeg med 2 lodder:-)

    Jeg fandt i øvrigt din give awayhos brilleting.blogspot.com

    SvarSlet
  45. sikke en fin ugle... og hyggelig blog
    Jeg vil gerne være med på 1 lod ☺

    SvarSlet
  46. Jeg har fundet min vej fra mette b. Skøn ugle :-)
    2 lodder til mig

    SvarSlet
  47. Hej

    Har set den på Brilleting side.
    Jeg er simpelhen så benådet over alle de fine ugler. Hvis jeg ikke vinder er der mulighed for at købe en
    MVH Helle

    SvarSlet
  48. Hej.

    Det er nogle skønne ugler, og en fin blog du har!
    Jeg er med på 3 lodder, tak.

    Mange hilsner
    Karina

    SvarSlet
  49. Sikke fine, jeg fandt din blog igennem...var det mon Metskis link?
    Jeg putter to lodder i - og ønsker samtidigt rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  50. Hvor er de skønne. Melder mig som fast læser, og smider to lodder i puljen. Glædelig jul...lige om lidt :-)

    SvarSlet
  51. Hej
    Ligger lige en kommentar:
    fandt din give away via et link på mor'skaber.
    Har læst dit første indslag, det er ikke lang tid siden jeg havde mit første. Knap en måned, men er "afhængig" af blog surfing (ærgeligt det ikke er en sport hvor man kan tabe et par kilo ;-)
    Tilføjer mig som fast læser..du ugler jo så flot...

    SvarSlet
  52. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. Er selv total ugle freak, hvilket du nok ville finde ud af hvis du stikker næsen forbi min blog. :-) Jeg kender heller ingen blogger i min omgangs kreds, men en god veninde var også så sød at få mine øjne op for blog verden og synes det super spændende. Elsker hver gang jeg finder en ny inspirende blog.

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  53. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  54. Jeg er halt vild med dine ugler.
    Jeg fandt din give away ved Morskaber.
    Og er da helt sikkert med på 2 lodder.

    SvarSlet
  55. Hejsa :) Vil rigtig gerne lige nå at være med i din fine give away :) Hvor sjovt at du kender nogen i Freltofte. Hvem er det mon? :)

    God jul

    Knus og kram fra Tulle

    SvarSlet
  56. Skønne ugler, dem vil jeg gerne give et godt hjem.

    Fandt din side fordi der var henvisning til din give away. Fed blog.

    Jeg deltager med 2 lodder.

    Julehilsen

    Marlene

    SvarSlet
  57. Jeg er med på 2 lodder, for er ikke helt ferm til det med link endnu... er ny herinde :-)
    Krydser fingre.

    God aften til dig.

    SvarSlet
  58. Hejsa Søde

    ER BARE HELT VILD, MED DINE FINE UGLER ,HÅBER JEG BLIVER EN AF DE HELDIGE VINDER. SUPER FED BLOOG ,DET FØRSTE JEG LÆSER NÅR JEG TÆNDER MIN PC, du er bare en ener. din bloog fandt jeg på besøg hos oldemor. MANGE JULE KNUS TIL DIG OG DIN LILLE FAMILIE FRA OS FIRE I Norge-

    Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet