tirsdag den 14. december 2010

Give gaver.....

og i sær de hjemmelavede........ lavet med sjæl og tanker....
- I år  er der 3 veninder der har fået adventspakker  :)  (  ville gerne ha´ lavet mange flere.... men kom alt for sent i gang......så hvem ved - måske næste år bliver bedre ).... 

Viste  i søndagens indlæg  en hæklet sten :)  det er ikke den eneste jeg har kreeret :) veninderne har hver fået én i advents kalenderen :)
Stine skrev en kommentar :  sjovt : opskrift på sten er i hendes verden i denne uge......   -mon Stine selv har haft en finger med i spillet   i hendes verden ?  (har ikke selv set det endnu ) :)  - og ikke brugt nogen opskrift...... bare forsøgt :)

Tør godt vise dem nu .... for de er pakket op :)




Jeg fik jo selvfølgelig også adventspakker i søndags....

fra bedsteveninden en dejlig bog om:  lækre London butikker ♥  (har aldrig været i London men ville bare såååå gerne )
fra min bedre halvdel var der 2 x kastaniestrik fra tanterne...
- er nu oppe på 4..... alle rigtig søde.....  meeeen  ikke for at være uopdragen  (vi har bare sååå meget nips) ..... tror jeg bytter til  andre lækre sager   .....undskyld ....

manden min har været en tur i Polen med job søndag-mandag...  og kom hjem med disse æsker :).....   jeg ælllsker chokolade..... men ved ikke liiige  med polsk......  men det var æskerne han købte dem på :) 


                                          
                                             ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


                                   HOLD
                                    ØJE
                                   MED
                                  NÆSTE
                                   INDLÆG....

   INDLÆG NR. 100  ♥     

3 kommentarer:

  1. Dejlige dåser.... Jeg samler også på dåser i alle afskygninger

    SvarSlet
  2. Hej Marianne
    Jeg tror, jeg har fundet ud af det.
    Tak for i tirsdag. Jeg kommer forbi en af dagene med æskerne.
    God snevejrs dag.
    Snehilsner / Rikke

    SvarSlet
  3. He, he, ja stenene i Hendes Verden er mine og også opskrifterne dertil. Faktisk er hele sagen også fotograferet hjemme hos mig;)
    Men du har også lavet nogle skønne udgaver, og jeg håber at de er blevet taget godt imod i de forskellige hjem.
    stine:)

    SvarSlet