mandag den 27. december 2010

Det var det med de UGLER.....



Ville egentligt ha´skrevet dette indlæg meeeget tidligere på dagen.....  jeg havde gjort klar med ca 140 små sedler i en skål.....  
 men  naboen........  "forstyrrede ":) 
 - vi gik en rigtig sørgelig tur i eftermiddag ......
- efter forgæves at have forsøgt at få fat i DyrenesBeskyttelse i går .....
lykkedes det min bedre halvdel idag...... 
 Svanerne og selvfølgelig også andre fugle ved vandet har svære kår.......  men at se flere unge svaner være døde og  frosset fast i isen og andre meget afkræftede var ret sørgeligt :( - hvis vi kunne havde vi taget dem under armen og med hjem i varmen.....
 vi havde fået at vide at opblødt hundemad ville være til hjælp så det forsøgte vi......(tror desværre ikke at alle overlever - men håber ) :(
 Efter turen  inviterede vi på lidt mad  (naboen havde aldrig fået varm kartoffelsalat  )

 -  derfor dette sene indlæg .... 
Jeg ville rigtig gerne trække alle - meeen  så ville jeg få rigtig travlt ......  57 dejlige læsere har kommenteret-  tusind tusind
tak til alle for de flotte kommentarer fra både nye og "gamle" læsere ......

Nå, jeg kan jo ikke bare trække den i langdrag.......



-min bedre halvdel havde fingrene  i skålen 
og den heldige blev : 

  Lærke skrev :
De ugler er lige til at kramme :-) Jeg snupper også 3 lodder. Hvor er det sjovt Marianne, at vi to har blogget cirka lige langt tid, jeg troede faktisk du var sådan en "gammel og garvet" blogger! Din blog er altid en fornøjelse at læse, også selvom jeg ikke altid for lagt en besked .



                                  UPS ........

en ugle mere........   naboen ville såååå gerne trække så derfor......  Dorthe / House of Hesselberg  får du også en ugle tilsendt.  
                       Dorthe skrev:
Tillykke med indlæg nr. 100 :) Jeg deltager med 3 lodder og krydser fingre for at vinde...er nemlig også meget glad for ugler ;)

tillykke til  Lærke og Dorthe
er i søde at maile jeres adresser 
- så vil jeg skynde mig at færdiggøre jeres ugler  :)

til alle jer andre.....
håber I har lyst til  deltage en anden gang


5 kommentarer:

  1. Tillykke til de kommende Ugledamer :) Fantastisk heldige jer :) så misundelig altså!

    Vinterens bidende kulde og de døde svaners skæbne. .. . .. det har jeg det også svært med. Det skærer i hjertet.. Og det er svært, at undgå at bære de små kræ med hjem i tankerne. Så jeg forstår godt det var en sørgelig tur.. Men garanteret også en god tur!

    Sender et knus!

    SvarSlet
  2. Det har også været en kold og lang vinter !
    Stakkels dyr.
    Og tillykke til de 2 meget heldige :-)

    SvarSlet
  3. Jubiiiiiii hvor er jeg heldig. Jeg var inde og kigge i går, men gik tidligt i seng ovenpå mit is-uheld (bule i baghoved). Åhhhh jeg glæder mig til at kramme min ugle - den skal nok få det godt hos mig :-)

    SvarSlet
  4. Ja naturen er barsk, ikke alt vi kan kontrollere som mennesker.
    Virkelig søde ugler, er det ugle år i år ser helt vildt mange på nettet?
    Hilsen Lotte

    SvarSlet
  5. Jaaaaaa - Iiih, hvor er jeg bare glad <3 Glæder mih til at modtage den skønne ugle - elsker den allerede :) Rigtig godt nytår (ps. har selv give away på bloggen ;) )

    Kh Dorte

    SvarSlet