søndag den 12. december 2010

3 dejlige bloggere ....



( Det er alle I andre selvfølgelig også :) )
♥♥♥


I fredag  fik jeg endelig  kreeeret den dejlige Rudolf
efter Mette 's opskrift  - han og stenen( som Stine har inspireret til ...  er allerede foræret væk til en dejlig  veninde. :)  -  jeg bliver nok liiige nød til at hækle  et par stykker mere :)♥♥♥





I torsdagens og lørdagens  håndboldkampe  har pindene glødet...... Det lækre garn jeg vandt hos Mette  er blevet til skønne  håndledvarmere og en fantastisk hat (der lige nu  er ved at blive valket ) ♥♥♥
  i får lige efter valkning senere :)
♥♥♥♥♥♥♥



5 kommentarer:

  1. Skønne ting du laver - især Rudolf , han er virkelig sød :o)

    SvarSlet
  2. Jeg er altså også ret vild med ham Rudolf..

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde ting du har lavet.
    Især Rudolf.
    Han er da ikke til at stå for. :o)

    SvarSlet
  4. Jeg er også vild med Rudolf og må vist liige klikke ind med en hæklepind i hånden ;o)

    Og så glæder jeg mig til at se din hat!

    SvarSlet
  5. Hej Marianne

    sikke nogle fine ting du har lavet, ham Rudolf er rigtig fin. Sjovt at du lige viser min sten i dette indlæg (tak fordi du har lavet et link til min blog), for opskriften er i denne uges nummer af Hendes Verden.

    Hilsen Stine:)

    SvarSlet