søndag den 5. december 2010

Bøger......

I går var jeg i byen for at købe gave til min mor  ....

I den lille dejlige butik Aida  som bl. forhandler smykker og Rie Larsen's papir  fik jeg lov at låne denne dejlige bog med hjem ♥  (har ellers reserveret den på biblio.... men der er 3 mdr.s ventetid )


glæder mig til at studere den nøje ...senere i dag  

 I aftes fik vi holdt  min mors og min  forsinkede fødselsdage- for min søster med familie :)

Jeg blev begavet med denne bog ...



-jeg har ikke læst nogen af hans bøger .....   men hørt godt om dem.....    skal man starte ved 1.bog eller ......? 

♥♥♥♥♥♥♥




Go'  2.søndag i advent  :)

6 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    Tillkke med fødselsdagen...
    Skønt med bøger. Den følelse af en ny og endnu uåbnet bog med masser af skønne timer.
    Har læst de andre og Jussi og den sidste er på min ønskeseddel til jul. De er rigtig gode - godt plots og samtidig samfundskritiske.
    Rigtig god dag.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen, den Rie Elise Larsen bog ser da godt nok ud som om det bliver et julegaveønske.
    Jussi skriver rigtig godt, pas på der kan hurtigt ryge et par dage ud af kalenderen, når først man får startet.
    Jeg syntes helt sikkert du skal starte med den første bog om Afdeling Q, ellers så kommer du til at misse nogle af detaljerne. 1. bog om afdelingen er Kvinden i buret. Rigtig god dag og god læsning ;o)

    SvarSlet
  3. (Forsinket) til lykke med fødselsdagen!
    Og go søndag til dig også!

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med dagen. Du skal bestemt starte med bog nr 1 og så arbejde dig op gennem rækken. God fornøjelse!

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen!
    Jeg har en give away på min blog, som du nok lige skal tjekke :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke Marianne - bedre sent end aldrig ikk :-) Julefryd købte jeg sidste år i Bilka til en flad 50ér måske de gentager igen i år - hvem ved :-)

    SvarSlet