fredag den 31. december 2010

Det bedste......

2010 er ved at være brugt op.....
Ligger på langs - ikke pga. af dårligdom.... men for at få lidt fornyet energi til at klare et par timer extra i aften..... :)
Ikke at det bliver vildt......  for nytår er ikke min kop te....
Hader lyden af fyrværkeri  - hader fulde mennesker der dumper ind......  ville allerhelst sidde på en øde ø  - med dem jeg holder af........   men de vil gerne nytåret - med det hele.....
Heldigvis har vi gode venner der også gerne vil sidde stille og roligt... så......
Bordet er dækket.....
Maden er forberedt......
og der er pyntet lidt.......

                                                            

                       ♥♥♥♥♥♥♥

Det bedste fra 2010  er ikke bare én ting........men bla.

- er helt vildt glad for at være blevet en del af blogverden-  håber at møde nogen IRL  i 2011....

-er vildt glad for at min ældste ved hvad han skal de næste 2½ år (har fået elevplads )

- er ikke vildt glad for..... ikke at kunne arbejde......
-men er glad for i slutningen af 2009 at ha´ fået ro fra "systemet"  for, som det aller aller sværste job i hele verden........ at passe på mig selv......




-  det jeg er allermest glad for at ha´ lavet  i mit krea-univers i 2010 er bla.  mine  ugler  nogle på vej ud i verden andre bliver boede  :






håber I alle får  nøjagtig  den nytårsaften I ønsker

                          GODT NYTÅR   herfra ......***   *
                               ** **
                                     **   **   ****    



4 kommentarer:

  1. Så kan vi godt holde nytår sammen ;)
    Dejligt med en lærer plads til sønnen.

    Godt nytår, hilsen Yt.

    SvarSlet
  2. Du ønskes også et godt nytår herfra midtfyn, ja du ved jo hvor det er :-)
    her sker der heller ikke noget vildt, det bliver manden og jeg der skal hygge lidt, og så nyde endelig for første gang ikke at skulle en masse siden d. 22 dec.
    så der er dømt lækker mad, fjerner og sofahygge :-D

    Ja det kunne være sjovt at mødes en dag, måske vi skulle finde ud af noget, måske sammen med nogle andre herfra dejlige fyn.
    Nytårsknus fra Lene

    SvarSlet
  3. Også godt nytår til dig. Jeg vil også helst ha det stille og roligt nytårsaften.
    Håber at høre/læse mere til dig i det nye år.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  4. Det lyder også lige som en aften for mig :o).
    Tak for alle dine søde kommetarer på min blog i det gamle år.

    Rigtig godt nytår til dig og dine.

    Kh Randi ♥
    (se nu har jeg lært det:o), altså det med hjerterne)

    SvarSlet