lørdag den 18. december 2010

Hvem kan sige nej til en engel.... - uheldige nisser - og hvis nogen skulle ha´tid i overskud....






Forleden dag, da  jeg kom hjem fra latte og gåtur med bedste-veninden,  stod denne engel ved min dør :)
uden afsender ......  

 - meeen årgang96 fortalte at det var mine forældre der havde været forbi......   nu er den flyttet ind i varmen...
her får hun lov til at stå til det bliver varmere i vejret .... for gemmes væk bliver hun nok ikke ...... engle  eller ihvertfald ikke alle ..... hører   julen til eller ......?





              undskyld det u skarpe billede......  hun er foræret væk inden jeg fik tjekket kameraet......  men må  helt sikkert selv eje én - for hun får mig til at smile  :).......

                                  ♥♥♥♥♥♥♥

De uheldige nisser........

han skal helt sikkert limes eller erstattes ......

og disse  ........  jo .... er normalt ikke til toiletpapir med farve....... meeen  skulle bruge en rulle til lidt sjov......
åbnede pakken på badeværelset og ud fløj rullerne ..... i vasken og forbi blandingsbatteriet der er med censor ......
 
                               ♥♥♥♥♥♥♥


hvis i skulle ha´ lidt tid/lyst - grønne stoffer - karton - evt. volumenvlies/pladevat  vil mit næste indlæg handle om    træer ....... 
    alle disse pap stykker kan blive til træer......
    3-4 forskellige  .............    

6 kommentarer:

  1. Engle er ikke til at gemme væk. Får mig hører engle til året rundt.
    Hi hi griner lidt over dit wc papir stunt :-)

    SvarSlet
  2. *Fnis* Jeg kan sagtens se alle rullerne flyve ud af posen...

    Jeg glæder mig til næste indlæg :)

    SvarSlet
  3. Stort grin over dit toiletpapir :o)
    Det er da godt den nisse tager det hele med et smil. Han skal da limes :o)
    God aften.

    SvarSlet
  4. Skøn engel du har fået af dine forældre og nej !! engle skal ikke pakkes væk..

    SvarSlet
  5. kan man købe en engel magen til den der er på det uskarpe billede? Mange hilsner Anna

    SvarSlet
  6. min mail er annasmart.kristensen@gmail.com, jeg ville gerne købe den tykke engel, elsker engle og især denner her ;-) Mange hilsner Anna

    SvarSlet