fredag den 3. december 2010

Det gør mig glad.....

...... at se  ...... at fuglene har fundet vej........




onsdag  fik jeg lavet lidt godt til fuglene....
og det kan varmt anbefales..... bortset fra lugten .....



1-2 pakker  svinefedt smeltes
fyld fugle foder /solsikke i ....


find dine gamle potter frem
fyld en lille klump ler i bunden

find grene  ca 20cm  lange
sæt 1 æble i toppen
fyld potten med blandingen af fedt og foder
stik grenen i potten
lad dem evt liiiige størkne lidt inden de serveres....


smuk dekoration 
 og samtidig  til stor nytte i en svær tid......  





go´ fredag  derude 

♥♥♥♥♥♥♥


7 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt..jeg snupper liiige ideen :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin idé - det ser meget pænere ud, end den måde jeg fodrer mine fugle på :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en god ide. Den snupper jeg lige og afprøver i weekenden.

    SvarSlet
  4. skøn idé
    og velkommen hos mig :-)
    Tina

    SvarSlet
  5. Snøft ! Nu savner jeg mine haver og mine fugle :-(
    Men en skøn og meget dekorativ ide :-)

    SvarSlet
  6. Hvor de skønne dine fugle potter..

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet