lørdag den 4. december 2010

Jeg føler mig stadig forkælet......

helt ærligt sagt er min livret IKKE risengrød......  
 og når nu for det meste er mig der rører i gryderne..... 

-meeen i december skal der selvfølgelig risengrød til .....
altid 1.dec. - men i år var vi inviteret til fødselsdag, så det blev torsdag i stedet for..... 

-koger altid så jeg ved der er til lidt ris a la mande dagen efter :)  for det kan jeg nemlig godt li' :)  

(Folderen ved siden af fik jeg af en dejlig veninde for lidt tid siden..... med de lækreste opskrifter med risengrød og risalamande...... De skal helt sikkert prøves af :)   )




 -  det var jo så i går ris a la manden  skulle ind tages.....   Naboen  kom til eftermiddagskaffe...... og havde ikke forberedt  afensmad.... der blev splejset sammen og vi fik så ris a la mande  til dessert :)   ( naboen havde sørget for mandelgaven)   -

og hvem  vandt ?    nej ikke mig - men min bedre halvdel....
så nu er vi en skrabekalender  og ham her rigere...  ♥

Ü

Meeeen jeg var også heldig i går :)...

søde Miri havde sendt dette søde hjerte
med tilhørende dejligt kort  :) ♥ 


tusind tak søde Miri ♥


♥♥♥♥♥♥♥


fik jeg "sagt"  at fuglefoder-krukkerne selvfølgelig sagtens kan fyldes igen......




3 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    Nøj hvor ser det altsammen hyggeligt og dejligt ud.
    God lørdag med masser af decemberhygge til dig.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hvor er de fantastiske dine fugle-foder krukker. Børnene har i dag været ude og fodre alle de kære små fugle med kokosnød, gamle æbler m.m. men denne ide er super, de kan jo stå lige uden for døren så vi kan sidde og se dem spise, hvis de altså tør komme så tæt på "fam. Rasmussen" :o)
    Dejlige gaver du har fået, jeg er DYBT forelsket i ham nisse-fyren der sidder og griner.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  3. Hvor ser de gode ud, hvis altså man var en fugl - og ikke kun af navn :-)

    december hilsen
    Fluesvampen/Lærke

    PS. jeg har gang i en lille Give Away - måske noget for dig!!!

    SvarSlet