fredag den 30. december 2011

TEST

Ikke fra min egen ....
Men fra mandens arbejdsredskab....

Min elskede begavede mig ....
Men kan der laves indlæg med billeder fra den ??
Det er Der nu fundet en løsning på (tror jeg)
Kan der linkes ??
Kan man skifte skrift?
Skal blogpress eller anden app installeres ??

Uha alle de spørgsmål !!

I aften skal den åbnes og installeres ... Håber jeg finde ud af det ....
Med hjælp fra yngste når han kommer hjem ....
Eller måske jer :0)

Nåh... ja jeg glemte at skrive at den lækre gave indeholdt en iPad :0)

Indtil da .... Syes der blomster .....

5 kommentarer:

  1. Tillykke med Ipaden. God fornøjelse med at lærer den at kende. Håber det går smertefrit.

    Tak for alle søde kommentarer på min blog og tak for inspiration af alle mulige slags.
    Samtidig vil jeg ønske dig og din familie et godt nytår.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hent blogger som app...;) den er genial til iphone;)

    SvarSlet
  3. Jeg er også blevet begavet med sådan en tingest, og jeg syntes den er skøn. Men der er stadig meget at lære, bl.a at kunne ligge billeder ind på bloggen med den. Det kunne de så ikke engang hjælpe med i Fona, idet an ikke vidste at sådan noget eksisterede, hmm hmm!!
    God fornøjelse, og godt nytår

    SvarSlet
  4. Spørg endelig hvis du har problemer med ligge billeder ind fra app´en:)

    SvarSlet
  5. Lis: tak skal du ha' også tak til dig for dejlige indlæg og kommentarer

    Mia: tusind tak

    Berit: også tillykke til dig ... Billeder på bloggen .. Jeg har købt et smart lille kamera kit

    Knus Marianne

    SvarSlet