torsdag den 1. december 2011

Hvem f..... er køn ....

når man er fuld ..... (ikke særlig mange vel ) :o)


De (familien) gjorde store øjne og rystede på hovedet  da jeg "iklædte mig "hue".....


Nej huen var ikke til mig .... men blot en del af ham her 
på vej til valkning i går ....(sammen med de lilla ballerina's )

Inden fylding synes jeg han var meget køn ....


Nu synes jeg han er for opsvulmet  og deform ....
men hvem ville ikke være det med 3ltr. vin i maven .....:o)
Han var nem og hurtig at strikke ..... og er da en sjov gave ....


Han er på vej ud i verden ....

Modtageren bestemmer selv .....men vinen følger med ....


Hvis jeg selv skulle ha' ham skulle han blot være fyldt med blød fyldevat ....

Go' 1.december til jer alle :o)

14 kommentarer:

  1. Ja, hvem tager ikke på i julen? Han bliver nok hurtigt slank igen, når vinen er drukket. Jeg synes, at han er rigtig sød.

    SvarSlet
  2. Han er rigtig sød, ham vil jeg gerne strikke, men desværre er garnpusher ramt af influenza så der er lukket!!!
    Håber imorgen!!!

    Sød er han.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Den er rigtig sød og fin.

    Jeg har lavet to af den model, en til yndlingssvigerinden og en står foran min fordør og tager imod. Om der bliver drukket af vinen ? Ja se det er der ingen som fortæller noget om.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Nej hvor er han bare skøn

    SvarSlet
  5. Ej, en nisse , der gemmer den grimme papvin- ej, hvor sjovt :-)

    SvarSlet
  6. Det var da en super god måde at gemme den på og smuk syns jeg bestemt han er fuld...eller ej:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Hvor er han godt nok fin - Det var da en god ide at fylde ham med vat.

    SvarSlet
  8. Kære Marianne
    Skålll... Hik, Hik...
    Håber ikke han laver for mange ulykker i hans nye hjem...:o)
    God Torsdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  9. Kære søde Marianne
    Hvor er ham den buttede vin nisse skøn. Futterne ser dejlige ud, jeg har også lige måttet smide nogen slidte ud og skal igang med nogen nye.
    Ih hvor jeg glæder mig til mønsteret på trøjen.
    Stort december kram fra Hanne

    SvarSlet
  10. Han er da bare den skønneste vingemmer ham nissefar:0)....
    God ide med at fylde ham med pudefyld.

    Kram Birgit

    SvarSlet
  11. Hvor er det dog en super skøn nisse du har lavet.

    SvarSlet
  12. Han er helt vildt skøn, bare send ham til Odense hvis du ikke kan li ham :o)

    SvarSlet
  13. Helle : åh ja man skal virkelig passe på ...
    du har helt ret han "taber" sig nok ...:o)

    Marlene : jamen søde du har jo masser du kan strikke på :o)

    Lis : har også overvejet én til mig selv ved døren :O)

    Gitte : Tak :O)

    Miri : ja så smart at gemme den grimme papvin :O)

    Silla : tak :O)

    Rosalina : :o) ... ja ikk'

    Marianne : ja det synes jeg også :O)

    Rikke : nej det må vi ikke håbe :O)

    Hanne : :o) ... mønster er på vej :O)

    Birgit : han er rigtig fin med vat også:O)

    Hanne : tak :O)

    Birgit : han er blevet afleveret... desværre ikke til dig :o) men med kyshånd og glæde :O)

    kram ♥ til jer alle Marianne

    SvarSlet