fredag den 16. december 2011

Jeg quilter stadig ....

dog ikke på juletræs-tæppet  ..det er jo færdigt ...

Nej.... det er de sidste rækker rundt på slumretæppet der blev monteret samtidig med juletræstæppet ....

 Men der har også været tid til færdiggørelse
 af give away ballerina  

 kønne er de ikke ... men det bliver de heldigvis efter valkning

Du kan stadig liiiige nå at være med ...hvis du har lyst ...
om 202 sidevisninger ...runder jeg det kæmpe store tal 100.000 ..... Det synes jeg er helt vildt ....
så i aften eller i morgen satser jeg på at trække vinderen ....

                                     ♥♥♥

I går var jeg på besøg hos Birgit ... og fordi jeg havde hjulpet hende på vej med lidt strik og lidt kørsel ... havde hun købt denne dejlige gave til mig



Vi hyggede også med sysler ... så nu er 3 små grise af den strikkede slags klar til sammensyning ....


håber i får en dejlig fredag ♥♥

Nu vil jeg køre til byen .... besøge garn"damen" ... - og købe et par julegaver .....


                                                 

10 kommentarer:

  1. Lækkert. Det var det ord, der kom til mig, da jeg læste dine ord og så dine billeder :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser mønsteret bare skønt ud i dit slumretæppe, når jeg bliver god om mange år kan jeg sikkert også, ja jeg kan så.

    Dejligt når nogen husker at påskønne, selv om du sikkert hjælper uden bagtanker. Kan faktisk ikke forestille mig at du er anderledes med det store hjerte du har.

    Glæder mig til at se flere slanke grise fra dig af, ti hi .... jeg holder mig langt væk fra dem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Uh ha, jeg er i gang med et tæppe magen til dit, det må jeg da have gang i nu jeg ser hvor smukt dit ser ud, jeg syr bare mit på maskine.
    De der små marcipangrise, er altså også rigtig søde.
    Du er bare en knag med dine hænder, kan godt forstå dine fingre bliver slidt, din stakkel.
    Kæmpe krammer

    SvarSlet
  4. Hej Marianne!
    Du er som altid meget flittig :-) Så du iøvrigt min indlagte opskrift på hæklede grise forleden dag?
    Knus og god fredag.

    SvarSlet
  5. Igen skønne ting du har lavet! Hvornår sover du Marianne? Dit juletræstæppe, er det et du selv har designet? hvis ikke hvor har du så købt mønstret? det er så flot jeg er vild med det - jeg kunne tænke mig at sy et til hver af mine børn engang :o)Knus fra Birgit
    Ps. Er der ingen der har sagt til dig at dine billeder er lidt for stor på din blog? Når jeg vil kigge på din side flytter den sig nærmest af sig selv og når det passer den :o) Det er meget irriterende og det er ikke min pc for alle andre blogge gør det ikke?

    SvarSlet
  6. Hej søde.

    Ja, alt det du har gang i, du når bare det meste ;-)

    Glæder mig til at se tæppet færdig og de slanke grise ;-)

    Dine billeder er helt perfekte, og står lige i midten uden problemer ;-)

    Rigtig god weekend søde!!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  7. Som altid flittig medstrik og syning, får helt dårlig samvittighed over ikke at få lavet ret meget.
    Krydser stadig fingre for at jeg er den heldige til et par søde ballerinaer :-)

    Skulle du få lyst til en lille tur herop så har jeg ferie fra på onsdag og giver gerne teen eller kaffen.knus lene

    SvarSlet
  8. Du har da rigtig gang i quiltning for øjeblikket, du må være ved at være øm i fingrene tror jeg, det ser flot ud det tæppe du er ved at lave.

    SvarSlet
  9. Hej min ven...

    Ja du får noget fra hånden og det er så flot det hele. De der magre grise må jeg også afprøve men det bliver først til næste jul..
    Som du ved er jeg jo igang med et hænge parti som skal være færdig.

    Kram Birgit

    SvarSlet
  10. Miri : Hvor er du sød :O) tak

    Lis : Selvfølgelig kan du det ...synes bare du skal springe ud i det :O) ....Grisene er færdige og ikke nær så slanke som de første ...

    Jo : glæder mig til at se dit tæppe ... fingerbøl'ene er næsten blevet uundværlige for mig ...

    Margith : tak ... Nej jeg må vist forbi og kigge på grise hos dig ......

    Birgit : tæppet har jeg selv designet ... men mønsteret har været i salg ...måske jeg kan skaffe et til dig hvis du ønsker ...
    Dine børn ville da blive glade ...
    Mht. til billederne har jeg lige forhørt mig på bloggen ....

    Marlene : når ikke alt men en lille del hver dag ....

    Lene : desværre blev det ikke dig der var heldig :O( ...Ville da gerne ...hvis tiden tillader ....

    Hanne : ingen ømme fingre ... de små læder fingerbøl er fantastisk go'e ...

    Birgit : lidt hver gang bliver til noget lidt større en gang imellem :O) ....

    kram til jer alle ♥ Marianne

    SvarSlet