fredag den 23. december 2011

Benene på nakken ....

Egentligt et sjovt udtryk .... Hmm ...den danske sprog er svær .....

Heldigvis er det ikke mig der har benene på nakken ....
ingen skulle efter sigende være efter mig og jeg har heller ikke vanvittig juletravlt  .......for det er da a la  det udtrykket betyder ikk'.....


men det havde ham her da han ankom forleden ....

Jeg var heldig at vinde ham (nu døbt elgen-Elvin) i Merete ' s
jule-give away .... og jeg er super glad for ham ....


                                             ♥♥♥

Den første julegave er pakket op ...  ikke en gave til mig .. men til "chefen" ...til ham fra jobbet  ...
men valgt af mig ...
(Han havde fået gavekort til køb hos  EGO - ...og han  mente jeg var mere egnet til at vælge ....Det er superlækre produkter ...




                                           ♥♥♥

Nå...selv om jeg ikke har benene på nakken
(= travlt i køkkenet endnu.. og ikke har pyntet juletræ ... )....

vil jeg finde mit værelse .... og måske kreere en lille extra julegave .....
                                           ♥♥♥

Hvis ikke jeg når "tilbage" med nyt indlæg ønsker jeg jer alle en rigtig dejlig juleaften ......
                             



                                          ♥♥♥

13 kommentarer:

  1. Ser ud som om de hygger ;0)
    God jul ♥

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er han sød, ham Elgen-Elvin.
    Så håber jeg I får en rigtig dejlig jul ♥

    SvarSlet
  3. Kære Marianne
    Du og Dine ønskes også en Glædelig Jul.
    Imorgen skal der steges flæskesteg og koges kartofler, som skal nydes i selskab med forældre og svigerforældre, det bliver hyggeligt...
    Skal også lige et smut forbi arbejdet og tjekke også er det JUL...
    Lækker gave, du har valgt for manden. Min fik lækre spiselige sager og en smart termokande, den får du at se i det nye år..:o)
    God lillejuleaften / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Kære Marianne:-)

    Lutter lækre sager!
    Du er åbenbart også en heldig dame, ligesom jeg ;-)
    Håber du har set min mail?

    Rigtig glædelig jul til dig og dine.

    Kram♥

    SvarSlet
  5. Hej Marianne!

    Lækker julegave :O)og Elvin.....han er bare så cute.

    Du og dine ønskes en rigitg glædelig jul.

    Julekram Randi ♥

    SvarSlet
  6. Jeg vil også gerne ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul og et godt nytår

    SvarSlet
  7. Tak det er jeg meget glad for at høre. Glædelig jul til jer også, håber vi ses i det nye år
    knus Birthe

    SvarSlet
  8. Hej min ven :o)

    Ja jeg bør nok finde mig et nyt camera...
    Ham Elvin passer jo rigtig fint til de to andre. Dejlige ting du fik valgt for manden;o)
    I ønskes alle en rigtig glædelig jul.

    Julekram Birgit

    SvarSlet
  9. Ønsker også dig og dine en glædelig jul.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Jeg gider heller ikke have benene på nakken..det er så besværligt at gå...Sikke dog en sød elg du har vundet. Også glædelig jul til dig og dem omkring dig!

    SvarSlet
  11. Kære Marianne!
    Du ønskes en rigtig glædelig jul med din familie. Pas godt på dig selv og hyg dig.
    Du var den heldige, som vandt elgen :-) tilykke.
    Knus.

    SvarSlet
  12. Fine ting du har fået, den elg ville jeg også vildt gerne have vundet, heldige dig!!!
    Den må jeg se næste gang vi ses.

    Julegaven til manden - olivenskålen fik jeg af John i søndags i adventsgave, den er genial. Sjovt du lige har valgt den også ;-)

    Rigtig glædelig jul søde, håber ikke du får for travlt i dag selvom huset skal være fuld af gæster.

    Julekram

    Marlene

    SvarSlet
  13. Kære Marianne
    Glædelig jul - håber at vi i det nye år kan få benene på nakken og mødes!
    Julehilsner fra Helle.

    SvarSlet