søndag den 18. december 2011

Svære valg ....


i denne weekend .....
Ikke alle af den alvorlige slags ....

Årets juletræ er fældet ....

Om det blev det her ???

              Et er sikkert ...vi havde et med hjem .....
                   selv om det var svært at vælge ...... :O)

                                ♥♥♥

Som mange af jer ved (fra billeder her på bloggen)
bor vi ikke langt fra vand ....
og mange ved at vi holder meget af at nyde udsigten fra
sommerresidensen ....
Vi holder rigtig meget af både vores hjem og campinglivet ...

Men de sidste uger har vi gået med tanken om at sælge ....
sælge for at komme helt ned til vandkanten og bo ...

Det svære valg er taget i dag ..... vi bliver hvor vi er ...
 .....måske vil vi ærgre os ...men det vi har er godt og trygt .... 


 
Fredagens besøg hos "garnbutikken"  blev i weekenden til
en del af en julegave ....
 Nej ikke avishatte :o) ...men varme sutter (der mangler valk)


med hjem kom også garn til ...... 
enten  Carla's mor eller Hanne' s vest (med ærmer) (de kan strikkes i samme garn) ....

Det valg er nu taget ....
jeg starter med ....Carla's mor ....i sort Drops Nepal ....
Det armygrønne stykke er en prøve på dobbelt Karisma garn
jeg lovede at strikke til "garndamen" .....



Håber I alle har nydt weekenden ....
og er ved at være klar til  julen ♥♥♥


Lige et spørgsmål .? ....

Er der mange der har det svært
med mine billeder's størrelse ....?

12 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    Sikken da en masse valg I har taget her i weekenden. Py ha det med boligen må ha været svært ??
    Spændende strik du er gået igang med...
    Jeg har overhovedet ingen problemer med din billed-størrelse...
    Stort kram fra Hanne

    SvarSlet
  2. Jeg nyder at læse din blog, men jeg har svært ved at "rulle", eller hvad det hedder, ned på siden. Jeg ved ikke, om det har noget med billedstørrelsen at gøre, men jeg klarer den.

    SvarSlet
  3. Ja det var da en del der skulle tages et valg i/af.

    jeg har ingen problemer med din blog eller billedstr. Hvorfor spørger du ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Det kan være pokkers svært at gøre valg her i livet, men hvis i føler i har gjort det rigtige så er det jo et dejligt valg i har gjort.
    Som den eneste af de blokke jeg besøger fast tager det ofte meget lang tid inden jeg kan rulle ned og se hele dit indlæg ( nogen gange har jeg opgivet ) om det er fordi dine billeder er så store og sommetider mange skal jeg ikke kunne sige, det har jeg nemlig ingen forstand på, men jeg har ikke problemer hos andre.

    SvarSlet
  5. Svært valg- trygheden eller det nye- drømmen..
    Jeg håber I bliver glade for jeres valg. Ellers kan I vel vælge om.

    SvarSlet
  6. Hej Marianne - ja jeg må indrømme at din blog er en af dem der er lang tid om at loade - altså den tid der går fra den kommer på skærmen til jeg kan begynde at scrolle nedad, den er lidt irriterende (og jeg sidder på en Gigabit-forbindelse!). Jeg oplever fx det samme med denne blog: http://bassebufas.blogspot.com/ De billeder jeg lægger på min blog har jeg altid gennem et billedbehandlingsprogram, hvor jeg sætter opløsningen ned til 200 dpi (kunne faktisk godt nøjes med 100, da skærmen ikke kan vise bedre) og det betyder også at billederne loades meget hurtigt, da datamængden er lille. De moderne kameraer tager billeder i meget høj opløsning, og det er overkill til internet-brug.

    Det er nok meget klogt ikke at satse på et hussalg i disse tider - vores genbos hus har nu været til salg i 1½ år!

    SvarSlet
  7. Nej jeg har bestemt ikke svært med dine billeders størrelse

    SvarSlet
  8. Det er aldrig nemt at skulle vælge, hverken det ene eller andet. Stort eller småt ;-)

    Glæder mig til, at se din version af Carlas Mor!
    Og jeg har absolut ingen problemer med dine billeder! :-)

    Kram♥

    SvarSlet
  9. Alle de valg vi skal lave her i livet ;)

    Måske du skal lave din billede opløsning mindre,
    så går det også hurtigere med at oploade dem på bloggen ,)

    God jul,
    Yt

    SvarSlet
  10. Årets juletræ er også købt her, pyntet og står nu fint i stuen.

    Ja, vi har alle sommetider svære valg i livet, og Jeres har sikkert ikke været nemt.
    Godt I nu har valgt så julen ikke skal gå med de spekulationer.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  11. Hej Marianne!
    Ok ingen flyttekasser denne gang :-) så er der ro på den front.
    Ang. billeder, ingen problemer.
    Knus.

    SvarSlet
  12. Kære Marianne!
    Ja, drømmen om at komme tæt på vandet, så man lige kan tage en morgendukkert, eller sejle ud i kajakken trækker også hos os. Det er altid svært at vælge, for hvor vil vi trives bedst? Vi fik "hjælp" til valget, da det var umuligt at sælge huset. Så vi hygger os stadig hvor vi er, men derfor kan vi vel godt drømme videre!
    Kærlig hilsen og rigtig glædelig jul, Inger Lise

    SvarSlet