lørdag den 31. december 2011

Det allersidste ....

ønske om et godt nytår ....


En kæmpe stor tak til alle jer der har fulgt med ....
en kæmpe stor tak for dejlige kommentarer
og et kæmpe stort tak til jer jeg har mødt IRL ...
Blogland er fantastisk ..... og jeg holder så meget af jer ....

Det allersidste indlæg for i år må dette blive ...
om lidt skal ældste ønskes godt nytår...
derefter er det med hygge og go' mad hos go'e venner ...
og forhåbentlig uden alt for meget larm om ørerne ...
( jeg hader lydene fra fyrværkeri)

Det allersidste krea i år blev
færdiggørelse af min mor's julegave....
(manglede hanke og patchwork-blomsten juleaften  og jeg har først lavet den færdig i dag  fyfy ..)
(En kæmpe toilettaske ca 30x40 cm )


Det første krea ved symaskinen må blive lukke kanten her ....
når det er gjort har jeg nået at færdiggøre de min. 2 UFO'er jeg lovede mig selv ....


RIGTIG GODT NYTÅR til jer alle ....

Håber vi ses i 2012 ......


                                           ♥♥♥

9 kommentarer:

  1. Tak i lige måde Marianne og godt nytår til jeg og husbonden også. Håber vi også ses i det nye år.
    Knus Birthe

    SvarSlet
  2. Mange tak og med et ønske om et godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  3. Fantastisk flot taske. Rigtig godt nytår til dig og dine.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Kære Marianne,
    Rigtig godt nytår til dig og dine.
    Håber I kom godt ind i 2012.
    Tak får dejlige indlæg som inspirer og for kommentarer på min blog.
    kh Kari

    SvarSlet
  5. Skøn taske du har lavet til din mor.
    Sådan en kunne jeg også godt bruge i campingvognen.

    Et rigtig godt og lykkebringende nytår til dig og dine, kære Marianne.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Birthe: håber i er kommet godt ned i det nye år ... Vi ses helt sikkert her i 2012

    Helle : tak og i lige måde

    Mette : tak :)

    Kari: tak helt stille og roligt præcis som vi ønskede

    SvarSlet
  7. Lis : tasken er blevet rigtig go' og lige netop til når hun er på camping .... Tror jeg må igang med en til mig selv også :)

    SvarSlet
  8. Kære Marianne
    Godt Nytår...
    Du er en inspirations kilde af rang...
    Vi ses i næste uge...:o)
    God 01.01.12 / RikkeBo

    SvarSlet