søndag den 11. december 2011

Jeg nærmer mig....

Weekenden har stået i julegaveindkøbs tegn...
Ikke alle gaver er købt ind endnu  ...men det nærmer sig ...
Der er jo stadig hele 12 dage til de sidste ....

                                     ♥♥♥

 Jeg nærmer mig ...en slutning på juletræstæppet  

og jeg glæder mig til at vise jer det ...jeg mangler  kun at fjerne ritrådene :o) ...
-men jeg synes det fortjener at blive vist frem
på dagslys billeder ...

Derfor får I bare en lille sneak.. af det jeg har qulitet
 på midten  (det ses jo ikke når juletræet kommer "på" ....

                                                                       ♥♥♥ 


jeg nærmer mig også slutningen på strik af disse mange "haler" :o)


Inden længe bliver de til 3 -næsten 4 par  ballerina'er...

Hvis du kunne  tænke dig et par .....
skal du blot skrive en kommentar HER ♥ 

Jeg trækker den heldige når jeg har haft det vilde tal af 100.000 sidevisninger (lige nu står den på hele 98.666)


                                       ♥♥♥

go' søndag aften håber I har haft en dejlig weekend :o)



9 kommentarer:

  1. Ja du har været flittig som sædvanlig:0)....
    Dit juletræstæppe bliver rigtig flot....
    har jo set det inden det var kviltet helt færdig...

    Kram Birgit:0).

    SvarSlet
  2. jeg har lavet lidt reklame for din give away her

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Hvor er bagsiden bare flot, af dit juletræs tæppe.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Tænk at jeres juletræ får lov til at drysse og dryppe på et håndsyet tæppe :-)

    SvarSlet
  5. Det skal nok blive flot dit tæppe og ikke i tvivl om du når det.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  6. Glæder mig vildt til at se dagslysbilleder af tæppet, er ikke i tvivl om det er et fantastisk flot resultat.
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  7. Det ser flot ud dit juletræstæppe, spændende at se det helt færdigt, jeg er også sikker på du når det. Jeg mangler også lidt julegaver endnu men der er jo også lidt tid endnu til Jul.

    SvarSlet
  8. Birgit : sååå flittig har jeg da ikke været ...kan nok bare ikke sidde uden noget i hænderne :O)

    Helle Tak :O)

    Lis : åh bagsiden er ikke for køn ...men den skal jo heller ikke ses :o)

    Miri : ja tænk at det får lov til det :O)

    Marlene : nu er det klar til den 24. :O)

    Jo : håber ikke du bliver /er blevet skuffet :O)

    Hanne : det var jo kun billeder og ritråde jeg mangelde ...så nu er det klar :O)

    Mette : du er med :)

    knus til jer alle ♥ Marianne

    SvarSlet