onsdag den 28. december 2011

Julen er slut


I hvertfald  hvad pynt angår var den allerede overstået 1.juledag ....

Jeg eller vi havde fået nok af alt det røde ....




Træet fik dog lov at stå til i går ...



Eneste "overlevende" er lidt lærke/grene ...med lysholder ...
og lidt med hvid pynt ....


Juleaften med gæster -dans og dejlige gaver
Juledagene blev brugt med afslapning og julesul/frokost...

Carla's mor er strikket færdig (strikket i sort Nepal) ....
(I får hende lige på ....når familien har tid)

og der er quiltes fortsat ...(mangler ikke meget  ....:o) ...

I dag har været med forbrænding med bedste-veninden på vores ca 12 km og et smut forbi garndamen ....
for en go'  handel ...

Jeg ønskede mig knitpro strikkepindesæt i julegave ...men garndamen sælger ud af knitpro ....og havde ikke meget tilbage ....

(manden min havde købt flere sæt strømpepinde til mig i morgengave  )


I dag fandt jeg lidt rund-pinde + wire (6 str.+ 2 wire).... til en meeeeget (synes jeg) go´pris .... 200kr ...er det ikke ok ? ....

En ny omgang Nepal kom med hjem til model
a la Hanne eller Marlene .....men i den sikre ....grå ....:o)


Det var lidt nyt herfra ..... håber I alle har det godt
ovenpå en forhåbentlig dejlig jul... uden stress og jag

Med ønsket om et godt nyt år  og et stort tak for det år som er ved at være gået ....Tak for alle de dejlige kommentarer i har skrevet og tak til/for alle de nye venner der er kommet til ...både her på bloggen og IRL ....
håber vi får mange gode år sammen endnu

 ...hvis vi ikke skrives ved må I ha' et rigtig GODT NYTÅR...

                                  *******

10 kommentarer:

  1. Også rigtig godt nytår til dig, Marianne, og tak for det gamle år
    Anne

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde.
    Det var en ok pris for pro- knit delene, synes jeg også.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Godt Nytår til dig også og tak for alle de søde og hyggelige indlæg du er kommet med i årets løb.

    SvarSlet
  4. Glædelig BagJul, Marianne og Co...
    Jeg glad for, jeg kom forbi Garnbutikken før dig og fik købt lidt pinde til mig selv... De er for lækre at strikke med...:o)
    Har også fået afsluttet et par projekter. Barseltrøjen er afleveret og modtageren blev glad...:o)
    God Onsdag Aften / RikkeBo
    PS. Held og LOTTO

    SvarSlet
  5. Kære Marianne :-)

    Håber også du også får et dejligt Nytår! Vi snakkes helt sikkert ved næste år ;-)

    Kram♥

    SvarSlet
  6. Kære søde Marianne
    Også godt nytår til dig.
    Vi er i sommerhus nu, men var lige et smut forbi hjemmet i tirsdags, og der forsvandt julen også fra Lerbjergvej.
    Vi skal fejre nytår hos nogle venner i deres sommerhus, også her ved vestkysten.
    Glæder mig til det nye år, med forhåbentlig mange hyggelige stunder sammen med dig.
    Kæmpe nytårs kram fra Jo

    SvarSlet
  7. Rigtig godt nytår til dig også søde, vi når desværre ikke at ses inden, men heldigvis er der et helt nyt år at tage hul på og forhåbentlig mange hyggelige timer sammen med dig.

    Flot at Carla's mor allerede er færdig.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  8. kæreste Marianne

    Tak for din kommentar, købte blåbær kan altså ikke anbefales :( ikke i forhold til dem vi plukkede i haven i sommer.
    Hvor står jeres juletræ dog smukt på dit fine tæppe, rigtig smukt pyntet.
    Her har Clara og jeg været lidt i gang med at tage julepynt ned, men der er lidt lang vej endnu.
    Hvor ser det godt ud med de små lyseholdere på den koglegren, tror nok jeg bliver nødt til at tyv-stjæle den ide, købte nemlig nogle fine holdere i søstrene før jul, men har ikke kunne finde på det helt vilde at bruge dem til, nu kom du lige med de vise sten.

    Jeg glæder mig til ungerne igen skal til og af sted og det igen kan blive hverdag uden krea-projekter der skal være færdig til julegaver m.m. Jeg satser meget på der bliver tid til at I kan komme en tur på besøg her i det mørke :o)
    så skal vi lege med hulahopringe, har selv fået mig en og du kan tro jeg er blevet god ;o)
    tror faktisk jeg kan sy patchwork imens jeg træner.... ej det var også lige i overkanten med pral ;o)

    Rigtig godt og lykkebringende nytår til dig og dine.

    Læssevis af kram fra Jill

    SvarSlet
  9. Jeps...julen er slut og alt pynteriet er også væk her...jeg elsker at finde juletingene frem men er ligeså vild med at få det væk efter jul...nu trænger vi til luft og lys og absolut ikke røde farver...Også godt nytår til dig!

    SvarSlet