fredag den 30. december 2011

Endnu en test ....

Prøver lige med billede

5 kommentarer:

  1. Herligt med ny teknik :-) Jeg leger også med min nye tlf. Hi hi..

    SvarSlet
  2. Jeg har nu fundet ud af at lave indlæg fra Iphone, sejt synes jeg.
    Om man også kan fra Ipad ved jeg endnu ikke, men måske jeg også kan det en af dagene hvis jeg prøver.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Hej søde Marianne.
    Tillykke med din IPad. Du blir så glad for den. Jeg ælsker min....
    Vedr. blog og blogindlæg, så kan du sagtens lave blogindlæg fra den.
    Selve IPaden har et kamera og de billeder du tar med det kan sagtens ligges ind på dit blogindlæg.
    Jeg mener ikke at du kan overføre billeder fra dit kamera til din IPad og derfor kan du så heller ikke bruge de billeder til et blogindlæg du laver på din IPad. (finder du ud af at det godt kan lade sig gøre, må du endelig la mig det vide)
    Det lyder vist lidt rodet -håber du forstår... det er sent.
    Kram Hanne

    SvarSlet
  4. Du er heldig. Bare test løs. Jeg giver lyd næste gang jeg skal til Odense, så må vi lave et lille simplet cafe træf for dem som har lyst.

    SvarSlet
  5. Danagonia: ja al den teknik :0)

    Marlene : det kan man ... Jubiiii

    Hanne : jeg er allerede rigtig glad for den og du ka sagtens flytte billeder fra dit kamera ind på ipsen med det camerakit jeg har købt

    Marianne: jeg tester stadig :0) ... Det kunne være sååå hyggeligt med café besøg

    Us til alle Marianne

    SvarSlet