torsdag den 24. maj 2012

Det er alllt for varmt ...

Ja ....

Det altså ingen klage på vejret overhovedet  ....
Det er jo sommer ♥ når det er bedst ... 
- håber vejret holder .....bare 3-4 måneder :o)


Nej - det, der er for varmt er såmend .. - at strikke på den irgrønne vamsede lynstrik sag jeg startede på i sidste uge - hvor temperaturen kun var max. det halve af hvad den har været de sidste dage ..... 


I stedet nyder jeg haven  - planter lidt stiklinger fra pelargonierne fra drivhuset - flytter på lidt  ukrudt -plukker lidt til aftensmaden ♥ ...




og nyder ....




                                      ♥♥♥


Meget imod mine principper -
(jeg plejer kun at strikke på én ting ad gangen) ...
- har jeg bestemt mig for at starte på denne sommersag i weekenden ....
 - så må den vamsede -  strikkes færdig i de tidlige morgentimer eller på de køligere aftener .... færdig skal den nok blive .... inden længe ...


nu kalder kaffen .... og mine allerførste lakrids marengs  skal ud af ovnen ... håber de er go'e ....




                  Dagen's buket fra haven ♥♥♥


Go' pinse til jer allesammen - hvis jeg ikke når at komme forbi .....

14 kommentarer:

  1. Hej Marianne.
    Ja, jeg har også problemer med at strikke på mit nye sjal, pga varmen og uldgarn... Så jeg er også startet med en bomulds-baby bluse - det går meget bedre.
    Dejlig buket, du har plukket ind fra haven.
    Også god pinse til dig
    Stort kram hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Øv øv ikk' ... Så er det da godt vi har andet vi kan ta'r frem
      Tusind tak for sidst ... Glæder mig til at se dit sjal og bomuldsbaby-bluse når tid er
      Kram og tak

      Slet
  2. Det er varmt at have soveværelse ovenpå med skråvægge og dobbelt terrassedør mod vest ;0)
    Men vi klager ikke nej, der er jo idag præcis 7 mdr til jul ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie
      Nej vi klager ikke ...
      Tænk nu hvis sommeren bliver kort hvis vi klager :0)
      Vi har også soveværelse og dobbeltterrassedør mod vest ... Så det er med gennemtræk
      Inden sengetid
      Knus

      Slet
  3. Skønne pæoner :) Her nyder vi varmen, hvis det nu er det eneste vi får i år :)
    God pinse til dig og dine
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten
      Uha sig ikke det - skal vi ikke håbe og tro på at vejret holder
      Læææænge
      Knus og tak

      Slet
  4. Kære Marianne

    Du har, som altid, gang i så mange forskellige og super lækre ting.
    Skønne billeder fra haven. Ville gerne smage de der marengs, mums

    god weekend Stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine
      Hvor er du sød ... Tusind tak for så fine roser
      Hvis du kommer forbi ... Bager jeg gerne en portion :0)
      Har allerede bagt en ny portion i dag
      Knus og go pinse

      Slet
  5. Kære Marianne.
    Du omgiver dig med alle de blomster, som jeg elsker. Suk pæoner!
    Kan godt forstå det er for varmt til at strikke på lynsagen, men den bliver dæleme lækker :-)

    God pinseweekend til dig og familien.

    Kram♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina
      Og dem jeg elsker :0) ...
      Den smukke pæon er en del aften pæon jeg har fået hos min mormor .. Så den betyder rigtig meget for mig
      Jeg glæder mig også til at få lynstrikken færdig :0)
      Kram og i lige måde

      Slet
    2. Vi har åbenbart også samme smag i blomster :-) Det er hyggeligt at pæonen har en historie fra din mormor. Kan godt forstå den betyder meget for dig.

      Flere kram♥

      Slet
  6. Ogsaa rigtig god pinse til dig og dine. Joh, vejret skal altsaa bare holde saa vi kan faa en god julimaaned derhjemme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lin
      Vi krydser fingre for en fantastisk sommer
      Knus

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet