tirsdag den 1. maj 2012

Af en eller anden grund....

er jeg ordløs her på bloggen....


Eller også står de ord der er... i kø for hinanden... 
-de vil ihvertfald ikke formuleres rigtigt ....:o( .....  


Derfor bliver bliver det vist bare med
billeder i dag..


 9. måneds blok(ke) til M&M
 kunne måske sættes sådan sammen ....


4.måneds blokke til "byen"  
Det blev til 5 nye ... ialt 25 ....




dækkeserviet  5 og 6 er blevet til ....
Gæt hvilken der ligger nederst ....
 Mange meter lukkekant og quilte-sting er det blevet til ... og jeg er rigtig glad for resultatet ..

 De farverige dækkeservietter  og afgrøderne i højbedene - lader vente på sig ....


imens får I en lille tur i haven....






-og en kop "gammel- årg.11" mynte te .....
(kan varmt anbefales at tørre sine mynte-blade)


 Èn her(chefen) er vist træt af at vente..
(eller ihvertfald træt efter weekendens overlevelses-håndbold-drenge-tur - billedet er fra søndag)


ja så kom ordene alligevel frem  ...  ♥ :o)


Håber I har nydt det dejlige forårs vejr
og 1.Maj ....





28 kommentarer:

  1. Jeg bliver faktisk helt ordløs af hvad du overkommer at få gennem dine hænder.
    Skønne sager du frembringer!

    :-) Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. kære Dorthe
      Tusind tak ...:O)
      knus♥

      Slet
  2. Sødeste Marianne.
    Det er da vist mig, der bliver ordløs, når jeg ser, hvad du har fået lavet, hvor er det super flot.
    Knus Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birthe
      Jeg er sikker på at du har fået lavet mindst lige så meget :)
      knus♥

      Slet
  3. skønne farver på billederne og fine ord der dukkede op ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. kære Merete
      Ja det lykkedes alligevel :)
      knus♥

      Slet
  4. Når først man lige får begyndt...så kommer ordene væltende...Smukke , smukke billeder som sagtens kunne have stået alene...Jeg er da fuldstændig vild med husene...

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Kirsten¨
      Ja det var det at komme igang der var svært ...
      knus♥

      Slet
  5. Hold da op nu er det mig der er ordløs, hvor har du nået meget her på det sidste :-)
    ja mynte-the er lækkert, men øv begge mine mynter er døde, den en har en kat gravet op den anden er bare væk, så må forsøge at finde en ny.
    Knuser til dig du kreative kvinde med de mange ord :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lene
      De 2 månedsblokke når jeg ... og så liiiige lidt ud over ikk'
      Du må få et hjørne af min mynte hvis du vil :O)
      knus♥

      Slet
  6. Du er fantastisk. Hvor får du overskud til at nå alt det. Dine pachwork er så smukke. Den ene flottere end den anden.

    Nu må du fortælle mig hemmeligheden ved hvordan du kan sy byen sammen så hurtig for jeg er gået total i stå. Kan jeg sy dem sammen på maskine og i så fald hvordan?

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lis
      Hmmm synes da heller ikke jeg når alt ... jeg når det der interesserer :O)....
      Hemmeligheden kunne være ... at jeg simpelthen ikke sidder et eneste ledigt øjeblik uden sysler ...(fordi jeg ikke kan lade være )....
      Jeg tror da god du kan sy dem sammen på maskine ...som stamps måske ...
      knus♥

      Slet
  7. Dejlige billeder du har lagt ind af haven og hvor ser dit MM projekt godt ud og dine dækkeservietter ligeså.

    SvarSlet
  8. Jeg oplever også en ord tomhed for tiden..sådan er det bare nogen gange- tror jeg. Og billeder er også fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Miri
      sådan er det nemlig nogen gange ....
      så er det godt billeder kan tale ...
      kram♥

      Slet
  9. Kære Marianne
    Tak for sidst, det var så hyggeligt..
    Måske vi snart ses, husk at give lyd..:o)
    Super flotte billeder af blomster i live og syede..
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. kære Rikke
      Selvtak :)
      vi ses jo i dag igen :)
      knus♥

      Slet
  10. Jeg er vild med dit tæppe med husene. Hvor bliver det bare godt. Skønne farver.
    Marianne fra stofmutter.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marianne
      Tror også det bliver super godt ...har lige planlagt kanten...til når den tid kommer :)
      knus♥

      Slet
  11. Sikke en masse skønt quilt.
    Kæmpe arbejde.

    Stine

    SvarSlet
  12. Ihh hvor er du kreativ og produktiv..super flotte patchwork arbejder og dine blomster er helskønne...de dejlige forglemmigejer..er bare storfarvoritten hos mig. Bare at nyde det dejlige vejr :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Helle
      Tusind tak :) ...forglemmigej'erne er også mine yndlings.... sammen med liljekonvaller ...
      knus♥ og nydning også til dig

      Slet
  13. Hej min søde:O)
    Det er super flotte ting du får lavet...
    Din by vokser med hasdige skridt;O)
    M & M ser rigtig godt ud..

    Kæmpe krammer Birgit:O).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej sødde
      Taaak :)
      ses senere
      knus♥

      Slet
  14. Sikke nogle dejlige billeder - du laver det skønneste patchwork, Marianne, og din have er vel nok smuk. Mine akelejer er ikke så langt fremme som dine, men nøj hvor jeg glæder mig :-) Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Gitte
      Tusind tak for rosende ord :O)
      knus♥

      Slet