fredag den 4. maj 2012

37 endnu ....

Forleden fik jeg hæftet ender på de sidste af de hexagoner  jeg hæklede for snart længe siden ...


328 er nu færdige... ( mit mål er 365) ...alle i forskellige farver sammensætninger... 
(ihvertfald på samme plads) ...






Indtil videre måler tæppet  ca.100x 160cm ....






Mit ønskemål er 130x170 cm .... 


Hvis der kommer til at mangle mere end de 37....(og det gør der)....  så har jeg bestemt, at de skal være helt hvide .....- selv om det ikke er farvet bomuldsgarn jeg mangler .....




Nu mangler jeg så bare de sidste 37 .....+ det løse og sammenhæklingen ....
Hvornår det bliver ? .... tjaa.......der er jo så meget andet "man" gerne vil :o) 


Håber I nyder og har nydt Bededagen ...
Go' weekend ....



38 kommentarer:

  1. WAAAAAUUU
    hvor er det bare super flot og super flotte farver....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Tusind tak :O) ... men det er jo ikke patchwork ...
      knus♥

      Slet
  2. Imponerende!!! Simpelthen!!
    Det skal nok bliver super super flot.

    God bededag

    Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene
      tusind tak :O)
      knus♥

      Slet
  3. Hej Marianne. Hold op hvor er det flot... Jeg er virkelig imponeret over dit hækle-arbejde.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Så flot! Lækre farver og et kæmpe arbejde! Wauw

    SvarSlet
  5. Jamen altå,
    du er en knag til at lave smukke og fine ting.
    Det bliver så flot.

    Yt

    SvarSlet
  6. Man bliver jo helt glad når man kigger på ale de smukke farver,det bliver godtnok et lækkert tæppe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      det er dejligt farverigt ... glæder mig til jeg skal sy/hækle lapperne sammen :O)
      knus♥

      Slet
  7. Hold da helt op, der er godt nok mange blomster i alle mulige skønne farver, hvor ser det bare fantastisk ud og sikke et kæmpe arbejde, virkelig skønt bliver det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Det har været et kæmpe arbejde - men også sjovt ...
      Det har været meget on/off ...men jeg glæder mig til det er helt færdigt :o)
      knus og tak ♥

      Slet
  8. Det bliver så flot, som alt andet du laver :-)
    Inger

    SvarSlet
  9. Det ser godt nok flot ud, sikke et arbejde. Birthe.

    SvarSlet
  10. Kære Marianne
    Bango... Hele pladen fuld...
    Tror det vil blive pænt med hvide nips ind i mellem..:o)
    God Befrielses Fredag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke
      ikke helt endnu nu min ven ... men det varer ikke så længe som det har gjort :O)
      knus♥

      Slet
  11. Wauv..... Marianne, det er helt fantastisk flot.
    Du er simpelthen så dygtig !!!
    Knus Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Tusind tak ... du har da også et på vej ved jeg :O)
      knus♥

      Slet
  12. Aldrig har jeg set noget så flot og farvestrålende - det er lige til at blive glad af!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine
      Tusind tak og ja jeg bliver også glad :O)
      knus♥

      Slet
  13. Hvor ser den bare flot ud og at du laver de sidste 37 hvide gør absolut intet er jeg sikker på.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis
      Tror jeg laver 37 farvede og så derefter lidt hvide :O)
      knus ♥

      Slet
  14. Hvor er det altså bare flot :-) er imponeret over jer der laver tæpper jeg kan simpelthen ikke holde det så længe i samme projekt og taber hurtigt interessen... desværre....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion
      Tusind tak ...
      Du kan da også lave tæpper ...
      som du nok har bemærket syr/hækler jeg på flere froskellige ting ..så jeg ikke bliver træt af det ...
      knus♥

      Slet
  15. Jamen, wauuu, hvor fantastisk.
    Hvor bliver det et skønt tæppe.
    sikken et arbejde du har lavet.

    stine:))

    SvarSlet
  16. Nøj det bliver så uendelig smukt. Igen et fantastisk arbejde fra dine dygtige hænder... :-)
    Respekt herfra ;-)

    Kram♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina
      rødmer helt :O)
      tusind tak for roser :O)
      kram♥

      Slet
  17. Hold nu op, hvor bliver det flot dit tæppe
    Det ser bare så godt ud.
    Jeg er da også vild med dine dækkeservietter.
    Krammer

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jo
      Tusind tak ...jeg ved da at du også har et tæppe på vej :O)
      Er blevet rigtig glad for dækkeservietterne :O)
      tak for idéen
      knus♥

      Slet
  18. Hold nu op du er monster produktiv...Det var da en god ide at lave felter med helt hvide ...det komme rtil at se megagodt ud tror...og sammensyningen bliver måske ikke det sjoveste arbejde...men på den anden side så venter belønningen på den anden side!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten
      tusind tak ...
      Tror jeg vil forsøge at hækle lapperne sammen :O)
      knus♥

      Slet