torsdag den 19. april 2012

Glæde ....

udflytning - oprydning/udsmidning .... rengøring ...... og indflytning igen  :o) .....


I dag skulle det være ..Jeg troede ikke på det mere  ....( det har jeg vist ikke gjort længe )....
alle min 7 skærm-lilje-planter fik som bekendt og desværre frost i vinter .....
- nu er de smidt ud  :o( snøft og ikke særlig glædeligt ..........



Når jeg nu var i gang -  kunne jeg lige så godt tømme drivhuset helt ....rydde op -gøre rent - og flytte ind igen ....
og gøre det lidt hyggeligt ....
Solen har skinnet og varmet så dejligt i dag ....
mine pelargonier  er kommet frem fra deres vinterhi på hemsen :o) ...(ved godt de skal klippes ned ;o) )


               Vindruen begynder at skyde :o) ....


                            og kastanjen .....


          Der er heldigvis masser at glædes over ....


Nu tror jeg på foråret (uden mere nattefrost).... Der skal snart så'es i højbedene ...og plantes i krukker ....
om der købes nye skærmliljer må tiden vise ..... 


I går, blev der strikket endnu en prøve på  ballerina's efter egen ren skrevet opskrift .... 
i weekenden, skrives den ind på pc'en .... 
så vi kan dele :o) ....


Go' torsdag aften hos jer ♥♥♥

24 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud i dit drivhus, klar til hyggestunder med kreativ ting.
    Øv øv med skærmliljer - tror også jeg må smide mine ud.
    Glæder mig vildt til opskrift på sutter.
    Kæmpe krammer

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jo
      Ja synes også det er blevet hyg'ligt ...
      glæder mig til at sidde der med te og sysler :o)
      opskriften satser jeg på bliver skrevet i weekenden :o)
      knus♥

      Slet
  2. Hvor ser der da bare hyggeligt ud i dit drivhus. Jeg kunne da vanvittigt godt tænke mig at sidde der i solen med en par pinde og garn i hænderne. Super hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane
      Tak skal du ha'
      du skal være så velkommen :o)
      knus♥

      Slet
  3. Kære Marianne
    Du er jo " Sindsyg "... :o) Og hvor er det blevet godt, der må vi sidde næste gang, vi skal nørkle..:o)
    Jeg vil gerne være forsøgsperson til om sutterne dutter...
    God Aften / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke
      Hov hov sindsyg er et stærkt ord søde Rikke :o) smiler ...
      Vi skal helt klart sidde der næste gang ...
      Jeg tror jeg satser ... og udgi'r opskriften uden flere forsøg ... men hvis du rigtig gerne vil ...må du da gerne ...
      knus♥

      Slet
  4. Hvor er dit drivhus hyggeligt, skønt med sådan en gang oprydning ;-)
    Inger

    SvarSlet
  5. Hej smukke.
    Glæder mig til at hygge i drivhuset, for hvor ser det hyggeligt ud.
    Knus og kram Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene
      Du skal være velkommen :o)
      knus♥

      Slet
  6. Det er altid skønt at få ryddet op. Man får så dejlig god samvittighed.
    Det ser rigtig hyggeligt ud. :O)
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten
      Det er rigtig dejligt når det er gjort ...
      så kan der hygges eterfølgende
      knus♥

      Slet
  7. Solen kaldte virkelig på forårs sysler i går.
    Kan godt forstå din energi og glæde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Miri
      Solen var rigtig dejlig i går ....
      den må rigtig gerne komme igen :O)
      knus♥

      Slet
  8. Hvor er det skønt at se den charme du indretter "sol-huset" med!
    Ønsker god weekend med solskin!
    :-) Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe
      Sol-huset er et godt navn ...
      synes selv det er blevet hyg'ligt :o)
      knus♥

      Slet
  9. Det er bare så godt at sådan ting lavet.
    Hvor der oser af hygge i drivhuset ;)
    Kan næsten de dig sidde med dine blomster derinde.

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Yt
      Det er rigtig dejligt når det er gjort ...
      så kan der hygges
      Smiler ...
      knus♥

      Slet
  10. Sikke hyggeligt der blev i dit drivhus, lige klar til en masse hyggelige stunder med syslerne.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene ...
      jeg satser på mange hyggelige timer der :o)
      knus♥

      Slet
  11. Ærgerligt med dine skærmliljer,godt man kan købe nogle nye,selvom det måske ikke bliver helt det samme.
    Glæder mig til opskriften,må huske at have garn og pinde klar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      jeg vil rigtig gerne ha' nye.... men nu må vi se om jeg kommer forbi en planteskole ..
      glæder mig til at se din model ...
      knus♥

      Slet
  12. Hvor er der smukt hos dig... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanette Mariae
      tusind tak :o)
      knus♥

      Slet