lørdag den 15. januar 2011

Ugle-mønster/tegning...

Så tror jeg det lykkedes....   der er i hvertfald lavet et prøve send..  der er godkendt  :o)

Hvis I skulle ha´lyst til selv at prøve.... sender I bare en mail...  

UPDATE 2/2-13  

jeg sender stadig gerne tegning - men vil i være søde at sende en mail, da jeg sjældent kommer forbi og læser kommentarer på ældre indlæg :)

Jeg har  ikke lavet syvejledning....  men jeg gætter på at de fleste sagtens kan se sig ud af det ........



                    glæder mig til at se "ugler" ......

I dag  har min bedre halvdel og jeg været en tur i Odense...
Det primære var nyt fortelt til campingvognen... det fik vi klaret ....
og når vi nu var afsted  gik turen også liige en hurtig tur forbi Stof og Stil.....♥  jeg havde ikke planer om de store indkøb... men lidt kom dog med hjem  


                               Dejlige forårsfarver...... 



                      til hvad !!!! spurgte manden .....
                                 åh bare til........

City  og Rosengårdscenteret  droppede vi  ....og Ikea der var alt for mange mennesker   .....

70 kommentarer:

  1. Der er så meget mænd ikke forstår.

    Skønne indkøb - jeg glæder mig også "til hvad".

    SvarSlet
  2. Jeg har også købt uldfilt i dag til uglerne ♥

    SvarSlet
  3. Skønne forårs-stoffer, jeg må vist også snart forbi Stofogstil, altså bare til...
    Helle.

    SvarSlet
  4. Du må da gerne sende mig et ugletryk.
    Min mail:

    marianne_sandemand@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hejsa. Jeg vil da også gerne bede om en lille ugle. De er da for skønne. Jeg har også været forbi vores lokale Stof og stil og fik lidt nyt med hjem :-)
    Min mail er mette1530@gmail.com

    Tusind tak og god weekend. Kh Mette

    SvarSlet
  6. Hej

    Jeg vil gerne bede om et stk ugletryk
    TAK.
    Min mail er hellemalene@live.dk

    God Weekend
    MVH Helle

    SvarSlet
  7. Det også bare nogle vildt lækre farver.

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne bede om et uglemønster. Min mail er: Malene_schwartz@hotmail.com

    Lækkert stof.

    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. Hej Marianne

    Uha.. vil gerne have din ugletegning - jeg er ikke så god til selv at tegne...
    min mailadr. er jpbrogaard@esenet.dk
    sikke skønne farver - er det nye varer?? glæder mig heeelt vildt til det nye forårskatalog - kan næsten ikke vente.
    God aften til dig.
    KH Jette

    SvarSlet
  10. Hej Marianne.
    Fin ugle den vil jeg rigtigt gerne eje hanne.olsen@mail.tele.dk Dejlig stof og ja hvad ved mænd om det.... Smil.
    Ha en dejlig aften.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  11. Uglemønster! Ja tak :)
    svarte75(a)gmail.com

    Og lækre stoffer.. Mmm, farver til foråret!

    SvarSlet
  12. Jeg er også vild med dine ugler, men du har da rigeligt at se til lige nu, så jeg kan godt vente lidt til "stormen har lagt sig". Ja det er flotte stoffer vi har fået hjem i bixen :o)

    God aften.

    Kh Randi♥

    SvarSlet
  13. Hejsa. Sikke nogle flotte ting, du laver, det er da helt vild. Har lagt dig ud på min blog, bliver jo nødt til at følge dig. Ha´en god weekend.
    Mvh. Marianne

    SvarSlet
  14. Hejsa søde

    Jeg kunne også godt tænke mig et kopi af din ugle! Min mail er mie_toft@yahoo.dk. Tror du man kan lave dem i alm stof? Krammer Mie

    SvarSlet
  15. Iiih, sikke nogle skønne forårsstoffer :) Jeg vil meget gerne have tilsendt mail, så jeg kan lave en ven til min skønne ugle, som jeg bare er så glad for :) Min mail er:
    dortehesselberg@gmail.com

    Kh Dorte

    SvarSlet
  16. Hi hi, ja der er så meget, mænd ikke forstår. Sikke dejlige forårsfarver - lige til at blive i godt humør af.
    Du må meget gerne maile mig en ugle :) De er så søde.
    God søndag

    SvarSlet
  17. Vi har det med stofbutikker som visse maend har det med bil og byggeting. hehe. ( Bare de ikke blander sig hehe). Maa jeg hoppe paa med en ugletegning??? De er bare saaaaaaa soede.
    Please send til teatrold@gmail.com.
    Tak for det.

    SvarSlet
  18. Jeg prøver lige igen!

    svarte75@gmail.com :)
    Den skulle gerne virke!

    Knus og tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

    SvarSlet
  19. Hi hi Marianne, tænkte nok at du ikke kunne komme derind uden at have noget med hjem. Skønt stof, glæder mig til at se havd der kommer ud af det.
    Skal lige en tur derind i løbet af ugen og hente noget stof for min ene datter, så gad vide hvad der ellers sniger sig med hjem.
    Dit uglemønster vil jeg gerne have en dag ved lejlighed.
    Skulle du få lyst til nok en tur i stof og stil så siger du bare til, du er velkommen til at komme med.
    Knus Lene

    SvarSlet
  20. Der må også gerne flakse en lille ugle til mig.

    rikke@mail2tram.dk

    SvarSlet
  21. Åh, jeg vil også gerne have dit uglemønster. lineejby@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Hejsa! sådan en ugle må jeg osse have.
    larsandersen@newmail.dk

    SvarSlet
  23. Hejsa Skøn ugle jeg vil gerne have dit mønster på uglen...
    Hilsen May
    duus29@live.dk

    SvarSlet
  24. Hej
    Jeg vil også meget gerne bede om et uglemønster. Tusind tak
    Hilsen Birgit

    b-nielsen@netconsult.dk

    SvarSlet
  25. Hej. Jeg vil også gerne bede om et ugletryk.
    På forhånd tak.
    jette@jette-irene.dk

    SvarSlet
  26. Super skønne ugler, vil vildt gerne have mønsteret.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  27. Vil meget gere have mønster på uglen.

    På forhånd tak. p_jepsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Super fin ugle og lige sådan en jeg har ledt efter. Vil meget gerne have mønsteret.
    Du må gerne sende det til:
    mortensenlene@hotmail.com

    På forhånd tak

    SvarSlet
  29. Sikke en flot blog, du har, det er en fornøjelse at læse den. Skønne billeder.
    Jeg vil også gerne bede om et uglemønster sendt til: beoli@post.tele.dk.
    Hilsen Lisbet J.

    SvarSlet
  30. Jeg er vild med ugler, og vil meget gerne have tilsendt mønsteret:-)

    Min mail er:

    fiecarlsson@gmail.com

    På forhånd tak.

    Mvh Fie

    SvarSlet
  31. Hej

    Super fin ugle...
    Du må meget gerne mønstret til mig

    hellelaerke@live.dk

    SvarSlet
  32. Hej Marianne
    Lige sådan er ugle kunne jeg godt tænke mig at sy.Den er rigtig fin.
    Venlig hilsen
    Pia Treumer
    Mail:kimpiaemil@mail.com

    SvarSlet
  33. Hej Jeg vil meget gerne ha mønsterne på dine fine ugler hilsen Sussi rimmersvej10@gefiber.dk

    SvarSlet
  34. Hej..

    Hvor er det en smuk ugle - den må jeg i gang med.. er du sød at sende mig mønstrene på mailadresse: mette.langagergaard@tryg.dk

    Tusind tak

    SvarSlet
  35. sådan en ugle må jeg bare eje.
    kallehave@nielsen.mail.dk
    på forhånd tak
    dorte

    SvarSlet
  36. Hej. En rigtig skøn side at kigge på. Jeg vil rigtig gerne bede om mønsteret til filtuglen, så tror jeg mit barnebarn bliver rigtig glad.
    På forhånd tak.
    mail: mons@instiroldskov.dk

    Hilsen Mona

    SvarSlet
  37. jeg vil gerne bede om et ugletryk min mail er
    winniekohsel@gmail.com

    SvarSlet
  38. Min kæreste moder, Jo-Bedstemors Kram, har tilmeldt sig til dit bolg-træf d. 2. maj - måske hun måtte bede om et mønster til mig????? :o)
    Jeg har desværre alt for mange planer og ting jeg skal have gjort færdig her hjemme, derfor har jeg ikke selv fået tilmeldt mig til dit fantastiske initiativ, det er bestemt ikke lysten der mangler.

    Kram Jill

    SvarSlet
  39. Rigtig fin side, har lige opdaget din blog :) Vil også gerne have uglemønsteret hvis du stadig har det liggende :)

    tina.westergaard@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hej , er der stadig uglemønster på lager ?
      er jeg en glad modtager.
      Hilsen Anna Grete
      aghansen5@gmail.com

      Slet
  40. Hei.
    Jeg har blitt litt forelsket i din fine ugle. Kunne godt tenke meg et mønster. Du har en flott blog
    . Hilsen Grethe

    grethe.gulliksen@gmail.no

    SvarSlet
  41. Hej
    Jeg kunne også godt tænke mig en kopi af din flotte ugle. ditteny@hotmail.com
    Hilsen Ditte

    SvarSlet
  42. Hejsa har søgt i flere dage efter lige præcis et mønster på den ugle jeg ønsker mig. Wupti du har den. Jeg vil blive ustyrlig glad, hvis du vil sende mig dit mønster.
    Mail: w_h@live.dk

    Hilsen Anika

    SvarSlet
  43. Hej, super blog, mange gode ting herinde og nogle gode tip du giver.

    Mon det er forsent at be om ugle mønster også, kunne tænke mig at prøve at lave en til min datter på 2 år, hun går rundt og siger som ugler i et par dage nu:)
    På forhånd mange tak.
    Mia
    Min mail: virakul@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Hej
    Jeg vil gerne bede om uglemønstret, da jeg tror børnene på mit arbejde kan have stor glæde af det nu de er ved at tage sykort.
    Mvh
    Jette
    Min mail: jbmortensen@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Åh skøn blog :)

    Må jeg bede om et ugle mønster, jeg skal bruge det til at skitsere tre små ugler på min væg. De skal "SIDDE" på en billedhylde. Min Mail er Josephine@infoform.dk

    SvarSlet
  46. Hej,
    Der er mange gode ideer du har på din blog.
    Vil du være sød at sende mig ugle-mønstret.
    Min mail er astariko@hotmail.com.
    På forhånd tak.

    SvarSlet
  47. Hvor er det et fint mønster. Vil du maile et til mig? vh Maria_rimmernielsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  48. hejsa
    jeg ville blive meget glad for at få tilsendt dit mønster på uglen elsker ugler.
    min mail adr. tinan.chr@gmail.com

    på forhånd tak

    SvarSlet
  49. Hej
    Super fin ugle.Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil sende mig dit fine mønster på uglen. Min mail er cvhansen70@hotmailcom
    På forhånd tak

    SvarSlet
  50. Hej

    Må jeg også bede om dit ugle mønster. Uglen ser så flot ud.
    Mail adr. ebomholt@mail.dk

    Mange Tak

    SvarSlet
  51. Hejsa. Hvor ser uglen så fin ud, må jeg ikke også be om mønstret på uglen :)

    Min mail adresse er vip_manjula@hotmail.com

    1000 tak og god aften

    SvarSlet
  52. Super sød ugel...
    Be om et mønster ;)´

    birte.s@bbsyd.dk

    SvarSlet
  53. hejsa
    Ej en flot ugle Den kunne jeg godt tænke mig så her har du min mail adr jannie@jads-design.dk

    SvarSlet
  54. Jeg kunne godt tænke mig et mønster af uglen
    Hilsen Ellinor

    SvarSlet
  55. hej
    De er da bare helt vildt søde.
    Kan jeg få tilsendt en opskrift.
    lene@tramm.dk

    SvarSlet
  56. Hejsa

    Det skønne ugle mønster ville jeg gerne eje,så vil du sende det til

    lottedaugaard@youmail.dk

    1000 Tak Hilsen Lotte Daugaard

    SvarSlet
  57. hej
    vil gerne eje et mønster
    bbrs.jensen@hotmail.dk
    hilsen Bente

    SvarSlet
  58. Hej..
    Jeg vil også rigtig gerne have tilsendt opskriften på uglen og netto-hunden, hvis det kan lade sig gøre :O))
    Mvh Connie
    connieogbenny@forum.dk

    SvarSlet
  59. Hej..
    Jeg vil gerne have tilsendt opskriften på dine fine ugler..
    Hilsen Julie
    julie_brix@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Hej. Jeg vil da også gerne have et aftryk af dine flotte ugler.
    Vh Susan
    susanmariannehansen@gmail.com
    På forhånd tak.

    SvarSlet
  61. Hej

    Jeg har ledt efter et flot uglemønster og jubiiii nu fandt jeg endelig et jeg er vild med. Er det muligt at du kan sende det til min mail; liselottesliv@hotmail.com

    På forhånd mange tak for hjælpen og stor ros til dne flotte ugler ;)

    SvarSlet
  62. Hej
    Jeg er også facineret af de søde ugler...jeg vil blive meget glad hvis du også vil sende mønsteret til mig på winnie@storgaard.org

    På forhånd tak
    Med venlig hilsen Winnie Storgaard

    SvarSlet
  63. Hej.

    Du må gerne sende denne skønne uglemønster til mig også på post@ lund.mail.dk.

    På forhånd tak.

    Med venlig hilsen

    Anette Lund

    SvarSlet
  64. Hej
    må jeg også få det fine uglemønster?
    hegh@rn.dk
    på forhand tal:-)

    SvarSlet
  65. Hej :)

    Jeg vil rigtig gerne have tilsendt uglemønsteret til min mail: sol_Steg@hotmail.com. Tusind tak, de er flotte. (:

    mvh Solvei

    SvarSlet
  66. hejsa jeg vil gerne have et uglemønster mvh karina
    ktk1@live.dk

    SvarSlet
  67. Kan man stadig få tilsendt et uglemønster til Ceciliehornunglarsen@gmail.com? :)

    SvarSlet
  68. Hejsa. Hvis det stadig kan lade sig gøre, vil jeg gerne have mønster til ugle tilsendt til ekelund@harleybiker.dk

    På forhånd tak og glædelig jul ;)

    Julehilsen

    Linda

    SvarSlet
  69. Hejsa. Hvis det stadig kan lade sig gøre, vil jeg gerne have mønster til ugle tilsendt til ekelund@harleybiker.dk

    På forhånd tak og glædelig jul ;)

    Julehilsen

    Linda

    SvarSlet