lørdag den 8. januar 2011

Sneak peak.....

Bernina'en har længe ønsket sig frem i lyset  til andet end oplæg af bux og rep.  ....
- men idéerne har stået i kø og spærret for hinanden.....
- ville gerne kreere...

- en ny taske hvor der indgår de små stykker libeerty jeg ejer
- pude med den broderede ugle.....
- tæppe med storblomstret  stof(købt for et par år siden)
- nyt betræk til sidde puf's 3stk ( de trænger virkelig).....
- lave noget alfe stoffet......???
- dug/dinner for4 /dækkeservietter......
- brødkurvserviettter ......
- mini taske til mobil-kamera-ipod ....

lidt af fredag og en del af lørdag er blevet brugt i stofgemmerne.... og ved symaskinen......  

fik fundet til pude - taske og storblomstret tæppe...

- er i gang med at sy taske..  I får liige en lille bid...(billedet kunne godt ha' været bedre ) 
færdig taske satser jeg på i morgen :)   syet i de små liberty stykker og en gaaaammel cowboyskjorte ( mit meste brugte stykke tøj da jeg ventede ældste) (årgang92).....
Tror den bliver go' ........


 til pude......

stoffer til storblomstret tæppe....

-aftenen er blevet brugt med mit nye legetøj ...
jeg havde ønsket mig en ny ipod i julegave (den gamle nano var druknet i vaskemaskinen)  og det fik jeg ♥   - endda en touch....  har først åbnet den i dag for jeg var i tvivl......
-  var den for stor .... skulle den være en iphone ..... - men blev enig med mig selv....  
.... er ikke den store tekniker så jeg har fået hjælp af yngste...... måske der en dag bliver lavet indlæg fra den  :)
foreløbig skal den bruges til musik og lydbøger :)

håber alle har haft en god lørdag :) ♥♥♥♥♥♥♥

10 kommentarer:

  1. Hej Marianne. Hold da fuldstændig fast, du har haft travlt - man bliver helt forpustet. Hvor bliver det spændende at se tingene færdige.
    KH Hanne

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud.
    Jeg glæder mig til at se det færdigt.

    SvarSlet
  3. Jeg kender det alt for godt. Altså idéer der spærre for hinanden. Forskellen på dig og mig er, at du laver bare det hele på en gang, mens jeg stadig tænker :o)

    Hatten af for dig.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  4. Ja hvorfor ikke begynde på det hele på en gang ;0D
    Glæder mig til at se resultaterne.

    Jeg er ikke så aktiv på den kreative del, men har også mange ideer. Skriver ned og håber de en dag de bliver til virkelighed.

    God fornøjelse!

    SvarSlet
  5. Sikke megen energi ! Glæder mig til at se mere :-)

    SvarSlet
  6. Åhrgh - en masse projekter, sikken præcission! Tjekket!
    Helle

    SvarSlet
  7. Sikke en masse skønne projekter på vej! Jeg glæder mig til at se resultaterne :)

    Jeg håber du får gode stunder med din nye ipod :)

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med dine påhit...og wauw...det der tæppe du har i ovnen... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  9. Sikke nogle skønne stoffer - min bernina kalder også på andet end oplæg m.m. - jeg har også lovet den at den kommer til noget mere.
    Glæder mig til at se de færdige projekter ☺

    SvarSlet
  10. De ser spændende ud alle de projekter du har gang i, dine storblomstrede stoffer er virkelig flotte.

    SvarSlet