tirsdag den 25. januar 2011

Overtransportøren er monteret....

og så småt i gang med det storblomstrede ..... tror det bliver simpel quiltning....
Jeg er ikke helt gode venner med maskinquilt.... :(
har jeg mon riet det godt nok sammen....?*?***




                                ♥♥♥

 - Jeg  fik vist aldrig vist hvad jeg havde med hjem .... da jeg var i Stof og Stil med Lene  i sidste uge  :)

Nej nej  ikke det hele.....blev købt i onsdags....  fra den ensfarvede grønne og op til ST..... Det der ligger under og over er fra tidligere ....
Hvad det skal blive til .....  Mmmmm  .. Et tæppe vil jeg tro :)

                                                                    ♥♥♥

Jeg forelskede mig også i denne....
-en lækker tynd kvalitet ....  til beklædning ... men købte den ikke :(    ....  håber den er der næste gang jeg kommer  forbi....  


                                                   ♥♥♥♥♥♥♥


flere har spurgt til mønster  på ponchoen.....  Det kommer  i næste indlæg  :) 

8 kommentarer:

  1. Det er bare så flot det tæppe ;0)
    Du kan jo snart åbne en lille butik med alt det stof;0)
    Held og lykke med quiltningen

    SvarSlet
  2. Jeg bliver altså mere og mere vild med det tæppe. Jeg glæder mig til at se det helt færdigt. Det bliver også spændende, hvad du får ud af de nye stoffer.

    Kh Randi♥

    SvarSlet
  3. Hi hi vi må da bare afsted igen så du kan få købt det blåmønstrede :-)
    Vildt så langt du er kommet med tæppet.
    Knus

    SvarSlet
  4. Uh du er nået langt. og godt ser det ud. :)

    SvarSlet
  5. på trods af jeg går på skole lige ved siden af stof og stil, så er jeg endnu ikke nået forbi. det er altså for dårligt. især med de lækkerier du har fået med hjem.

    :)

    SvarSlet
  6. Næste gang du skal maskinquilte, så prøv at lime lagene sammen istedet for at ri. Du kan købe lim på spray og det fungerer bare rigtig godt - det forsvinder af sig selv efter et par måneder eller kan vaskes ud når quilten er færdig. Jeg limer lagene og så rier jeg kun ude i kanten for at det ikke skiller ad når jeg håndterer det.

    SvarSlet
  7. Den der overtransporteur er jeg ved at blive ret nysgerrig paa. Laekkert taeppe du har gang i, og sikke et kup du har gjort.

    SvarSlet
  8. hej alle.
    Tusind tak for jeres dejlige kommentarer.

    Julie : uha ja jeg har da lidt gemmerne :)

    Randi: Jeg er også vild med tæppet.. det får helt sikkert ærespladsen.. ihvertfald for et stykke tid :) Har allerede en idé til de nye :)

    Lene : ja vi må se om ikke vi kan finde en dag i foråret til hyggetur :)

    Sara : Pas på med at gå i Stof og Stil det KAN blive dyrt :) ....

    Marie : tusind tak for rådet.. ja det burde jeg nok ha' gjort.... har anbefalet det til mange men aldrig selv taget springet... men kan godt se at jeg slås lidt med ritrådene ...

    Lin: sådan en overtransportør er vist uundværlig til maskin quilt ....

    kh♥ Marianne

    SvarSlet